Doplňky do dětského pokoje I.

Krásný den,

v dnešním článku bych Vám chtěla dát tipy na doplňky, které začínám pomalu střádat do dětského pokoje pro Románka. Sice dle mého má na samostatné spaní ještě čas, ale pomalu, ale jistě začínám shromažďovat věci, které pak budou zdobit jeho dětský pokoj❤.



Lapač snů

Lapač snů byla první věc, kterou jsem chtěla pro Románka pořídit. Nejen kvůli krásnému designu, ale především kvůli jeho účelu. Lapač snů by se měl zavěsit do místnosti spícího a nejlépe nad jeho hlavu. Špatné sny by se měly zachytit v síti lapače a ráno by měly být zničeny denním světlem. Naopak dobré sny sklouznou zpět po peříčku do duše spícího. Každý na něco věří a já věřím, že tento lapač odežene Románkovy všechny zlé sny a přitáhne ty dobré. 
Vybrala jsem lapač v bílé barvě, protože mám ráda neutrální barvičky a navíc je to barva, která se hodí ke všemu a lze ji snadno zkombinovat.
Lapač snů mám od Softies for babies a jsem nadmíru spokojená. Míša je skvělá holka, která spolu se svoji sestrou šije spousty krásných výrobků pro děti. Určitě se mrkněte na jejich FB nebo Instagram.  S Míšou se velmi dobře a rychle jedná, snaží se vyjít maximálně vstříc a vše má propracované do nejmenšího detailu. Úplná pastva pro oči❤. 


Dekorační polštář medvídek mýval

Když jsem uviděla u Softies for babies tento úžasný polštář s medvídkem mývalem, musela jsem ho okamžitě mít! Byla to prostě láska na první pohled, znáte to, ne? Jak se totiž jednou podíváte na stránky Softies, bude se Vám velmi těžko odcházet, to mi věřte😅. Protože koukání na jejich Instagram způsobuje závislost 😂.
Naprosto jsem si zamilovala obrovské oči, bambulkové modré zdobení kuličkami a celkový design polštáře, který je originální a neokoukaný! Románkovi zdobí tento polštářek už teď postýlku, protože kdo by odolal, že?😊
U Softies najdete velikou nabídku různých polštářů, kde si každý vybere ten svůj pravý😊.


Plakát se jménem

A do třetice mám tady pro Vás tip na krásné plakátky se jménem Vašeho dítěte od Love and story design. Tyto nádherné plakátky mají buď modrý nebo růžový proužkový design. Líbí se mi styl písma, kterým je jméno děťátka napsáno a třešničkou na dortu je pak medvídek, který dodává plakátku pro děti ten správný šmrnc. Už se těším až ho do Románkovýho pokojíčku zarámuji a bude mu zdobit zeď v jeho pokojíčku❤. U Love and story design mimo jiné najdete také nádherné designové sešity,obaly na telefony, plakáty Zodiac a určitě se během roku můžete opět těšit i na diáře, které byly v loňském roce během chvilky pryč! 



Doufám, že jste třeba nasbírali inspiraci doplňků do dětského pokoje. Já jsem nadmíru spokojená! A určitě se v budoucnu můžete těšit i na další tipy, protože budou ještě další články na tohle téma😊.

Mějte krásný zbytek dne! :-)

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři