Hugo Boss The Scent For Her z Elnino.cz

Krásný den,

dlouho jsem sháněla voňavku, která mi nejen vydrží po celý den, ale bude mi také sedět. Několikrát se mi stalo, že mi voňavka na mojí kamarádce voněla a když jsem ji zkusila já, byla to hrůza. To ale určitě zná každá z nás😊. Nemám na sobě ráda kořeněné a těžké vůně, ale vůně, které jsou sladší, květinovo-ovocné.

Elnino.cz jsem obdržela nádhernou parfémovanou vodu The Scent For Her zn. Hugo Boss. Musím říct, že jsem z ní nadšená, protože se mi absolutně trefili do mého vkusu😊.



Vůně byla uvedena na trh v roce 2016. Na první pohled mě zaujalo nádherné balení této parfémované vody - flakón samotný. Flakón je velmi elegantní a jemný, jeho dominantou je zlaté víčko, které lemuje nápis HUGO BOSS. Radost pohledět❤. Nemám totiž ráda přeplácanost.


Tato parfémovaná voda je elegantní, květinovo-ovocná a působí jemně, přirozeně a zároveň velmi žensky. Není to žádný typ vůně, kterou potkáte na každém rohu. A to se mi na ní líbí😊. Hlavu parfému tvoří broskev a frézie, srdce osmanthus a základ kakao. Zpočátku, když si vůni nastříkám, tak voní velice jemně a decentně, ale zároveň cítíte, že ji na sobě opravdu máte. Čím déle ji však na kůži mám, tím více mi přijde, že je výraznější a intenzivnější. Líbí se mi proměnlivost vůně - to, jak se během dne postupně mění a hlavně, že je čím déle ji na sobě mám, tím více je  výraznější. Z čeho jsem ale také nadšená je výdrž. Protože vůně jde krásně cítit ještě večer 😊. Což se také u mnoho parfémovaných vod, bohužel, nestává😒.


Parfémovaná voda Hugo Boss The Scent For Her má 50 ml (lze ji samozřejmě zakoupit i v menším nebo větším balení) a koupit ji můžete nyní na Elnino.cz za 1089 Kč (mají tam Valentýnskou slevu). Za mě můžu říct, že jsem maximálně spokojená, protože vůně je velmi kvalitní s dlouhou výdrží. Tato voňavka podle mého názoru bude sedět především mladším ženám😊. Na babičce si ji třeba představit nedovedu. Můj manžel je z této parfémované vody také nadšený, neustále mi opakuje jak krásně voním. Tak přemýšlím, že bychom ji časem pořídili i pro něj v pánské verzi  - Hugo Boss The Scent (pánská verze). Takže se můžete v budoucnu třeba těšit i na pánskou recenzi této parfémované vody.

A co Vy, jaké máte rádi vůně? Jaká je Vaše oblíbená?😊


2 komentáře

  1. Tuhle vůni jsem ještě nezkoušela. Líbí se mi falkonek :) dámskou verzi Huga jsem nikdy nezkoušela, ale vím, že Hugo má úžasné pánské vůně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, já jsem naprosto spokojená! Kamarádka si ji na můj popud koupila taky a je nadšená taky, takže určitě velké doporučení! :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři