Rozmazluj se aneb každá žena touží po krásně lesklých vlasech!

Krásný den,

vlasy jsou vizitkou každé ženy. Je jedno, zda jsou dlouhé nebo krátké, ale důležité je jak jsou upravené a jak zdravě vypadají. Nejčastěji, čeho si na ženách já osobně všímám je to, když mají mdlé vlasy, které jsou bez lesku😑.
Z eshopu Rozmazluj se jsem si objednala balíček vlasové kosmetiky, kterou jsem už dlouho chtěla vyzkoušet a musím říct, že jsem nadšená!😍  Jedná se o řadu Bamboo Luminous Shine od značky Alterna. Balíček obsahoval z této řady šampónkondicionér a sprej pro lesk vlasů .




Samotná řada Alterna Bamboo Shine, jak již název vypovídá je určena pro zářivý lesk  a hodí se tedy pro všechny typy vlasů😊. Nejviditelnější účinky této řady jsou však u unavených, barvených či poškozených vlasů. Navíc šampón ani kondicionér neobsahují parabeny, sulfáty, phtaláty, minerální oleje a další. A to je mi sympatické😊. Ale teď už k samotným produktům😍.

Šampón Bamboo Luminous Shine zn. Alterna

Tento jemný šampón je určen pro všechny typy vlasů a dodává vlasům nejen nádherný lesk, ale také je vyživuje, hloubkově hydratuje a chrání před vnějšími vlivy aniž by je zatížil. Obsahuje vzácné výtažky BIO indického bambusu a angreštu. A navíc obsahuje i vitamín C, který obnovuje přirozenou bariéru vlasů. Potěším i majitelky barvených vlasů, protože díky patentovanému komplexu Color Hold chrání barvu vlasů před vymýváním a ztrátou pigmentace.


Musím říct, že šampón je velmi příjemný, nádherně voní a pění tak akorát. Vlasy jsou po něm nádherně lesklé, zdravě vypadající a hloubkově hydratované😊. Jediný, co nedovedu posoudit je ochrana barvy před vymýváním a ztrátou pigmentace, protože si vlasy nebarvím. Velkým plus je pro mě nádherná vůně jako by jste zrovna vyšli z kadeřnického salónu😊.
Koupit šampón můžete TADY.

Kondicionér Bamboo Luminous Shine zn. Alterna

Tento kondicionér vlasy hloubkově hydratuje, regeneruje a zanechává je zářivě lesklé a hladké. Díky jeho šetrnému složení je vhodný i pro poškozené vlasy a pomáhá s krepatěním vlasů a třepení konečků.


Kondicionér používám spolu se šampónem stejné řady viz výše a jsem naprosto spokojená😊. Nanesu trošku kondicionéru na vlasy a nechám asi 2 minutky působit než opláchnu. Musím říct, že už po opláchnutí jde na dotek cítit, že vlasy jsou hebké a uhlazené. Krásně se po tom vlasy rozčesávají a nejsou vůbec zatížené😊.
Kondicionér můžete zakoupit ZDE.


Tento sprej dodává vlasům jemný závoj, který dodává nádherný lesk. Je určen pro všechny typy vlasů. Tato mlha chrání vlasy před vnějšími vlivy. Můžete nanášet buď na mokré nebo na suché vlasy pro závěrečný styling.
Já nanáším na suché vlasy ihned po vysušení. Vlasy jsou po nanesení krásně lesklé, uhlazené, neelektrizují a nejsou suché, ale krásně hydratované. Je to taková třešnička na dortu, která dodá vlasům ten závěrečný šmrnc😊.
Tento lesk ve spreji můžete objednat TADY.


Musím říct, že celá řada Bamboo Shine mě velmi mile překvapila. Splnila to, co jsem od ní očekávala. Moje vlasy po použití všech třech produktů jsou nádherně lesklé, vyživené, hydratované, sametově hebké a překrásně voňavé jako bych právě vyšla z kadeřnického salónu😊. Naprosto mým vlasům sedla😊.

Musím vyzdvihnout u eshopu Rozmazluj se i rychlost dodání a skvělou a příjemnou komunikaci. Byla jsem velmi spokojená😊.

A co Vy? Máte zkušenost se značkou Alterna nebo touto řadou?😊





1 komentář

  1. Moc pěkný článek. Mám ráda, když se mi vlasy lesknou a vypadají jako od kadeřníka. Proto se snažím o ně co nejvíce pečovat a jelikož mám světle blonďaté vlasy, tak využívám fialový šampón , který dává vlasům krásný chladný odstín a nevypadají žlutě. Určitě si, ale zkusím koupit ten lesk ve spreji na vlasy.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři