Vzdělávací hračky pro děti I.

Krásný den všem,

dneska bych Vám chtěla dát tipy na vzdělávací hračky. Hračky mám z eshopu Vzdělávací hračky, kde mají opravdu obrovský výběr nádherných dřevěných hraček pro děti. Já osobně mám tento typ hraček pro Románka nejraději, protože není nic lepšího než učení se formou hry😊. Ale teď už dost řečí a jdeme na to 😊.


Zvířecí záchranka

Tato zvířecí záchranka mě zaujala na první pohled😊. Ve velkém dřevěném autě jsou dva usměvaví lidé, kteří projíždějí savanou a pomáhají zvířátkům z okolí. Naleznete tady zvířátka jako jsou aligátor, slon, nosorožec, žirafa, zebra, lev a hroch. Zvířátka se dají vhazovat do otvorů v autě, díky čemu dítě procvičuje jemnou motoriku a zapojuje svoji fantazii. A když prcky přestane bavit samotná vkládačka, můžou zvířátka jen tak vozit v obrovském autě. 
My s Románkem začínáme s vkládáním zvířátek a s jejich poznáváním. Nebo si mezi sebou jen tak posíláme autíčko. Až bude větší, určitě ho budu učit i pojmenovat zvířátka, poznat barvičky nebo je spočítat. Dá se toho vymyslet opravdu moc😊. A musím vyzdvihnout kvalitu provedení hračky a pestrost barviček😊.






Vkládačka pro nejmenší - Velká farma

Vkládačka Velká farma je opravdu velká, což je pro malé děti kvůli manipulaci naprosto perfektní😊. Oceňuji velké dřevěné úchyty, se kterými se Románkovi velmi dobře manipuluje. Skládačka má 8 dílků - 7 zvířátek a farmáře. Tohle puzzle je opravdu kvalitně zpracované a líbí se mi jeho velikost. Pomocí této hry dochází k podporování souhry oko-ruka, jemné motoriky a vizuálního vnímání dítěte😊.


S touto vkládačkou učím Románka poznávat zvířátka a farmáře. Hrajeme vždy tak, že ho poprosím, ať mi vytáhne  uchopením určité zvířátko. Moc ho tento styl hry baví 😊.


Dřevěná skákací žabička

Dřevěná skákací žabička dokáže zpříjemnit první krůčky dítěte. Jemně poskakuje a u toho hýbe očima. Navíc je barvená netoxickými barvami. 
Románek má tuto žabičku velmi rád, princip tahání za šňůrku pochopil rychle a  baví ho to😊. Je to příjemné zpestření běžné chůze dítěte, protože není nad to mít věrného společníka😊.



V eshopu Vzdělávací hračky mají obrovský výběr, kde si každá maminka pro svoje děťátko vybere tu nejvhodnější hračku. Jednání bylo velmi příjemné a doručení rychlé😊. Určitě se můžete brzy těšit na další tipy hraček😊.

2 komentáře

  1. Ahoj, také jsem fanda vzdělávacích hraček. Myslím, že je potřeba, aby si dítě namáhalo, a t ím zároveň rozvíjelo mozek. Naposledy jsem svému synovy koupila tady tuto interaktivní hračku https://hrackyzadobrekacky.cz/hracky-pro-nejmensi/interaktivni-multifunkcni-kostka-pro-nejmensi-9eb2 a bylo zajímavé sledovat, jak se každý den zlepšuje.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle :-) . To by se synovi určitě líbilo. Miluje zvířátka ze ZOO a takové různé vkládačky :-) . Já jsem mu koupila takovou tu dřevěnou hračku , jak se na stojan dávají kroužky, nebo jiné tvary a hraje si s tím skoro každý den :-) .

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři