Zdravé smoothie s Nutri Mixérem od Sencoru

Krásný den,

moje návštěva obchodního centra se téměř nikdy neobešla bez koupení smoothie, který absolutně zbožňuji!Ta cena je sice vyšší, ale za takovou mňaminu mi to nebylo líto utratit ani náhodou do doby než jsem se stala majitelkou Smoothie Nutri Mixéru SNB RD od značky SENCOR 😊.


Smoothie Nutri Mixér od Sencoru dokáže měnit celé ovoce, zeleninu, ořechy, semínka, led a ostatní potraviny na dokonalé a výborné smoothie, mňam😊! Díky šesti nožům z nerezové oceli pokrytých vrstvou titanu, nedochází ke ztrátě enzymů a vitamínů a také omezuje oxidaci výživných koktejlů, což je pro mě jedna z hlavních výhod tohoto nadupaného mixéru😊. 

Líbí se mi, že Smoothie Mixér má přednastavené programy mixování, což je velká úspora času, hlavně pro mě jako maminku, která je občas ráda, když si v klidu sní oběd😅. 

Přednastavené programy jsou tři:

PULSE - to jsem použila zatím párkrát, využiji určitě v létě - slouží pro okamžité mixování a drcení ledu.

BLEND - to používám nejčastěji -  pro osvěžující, ovocné smoothie.

EXTRA BLEND - pro výživné, zeleninové smoothie.


Oceňuji i dvě velikosti nádob 0,8 l a 1 l. Já ale používám od začátku tu větší, protože dělám vždy smoothie minimálně pro mě a Románka, někdy i pro manžela. Takže malou nádobu mám pořád schovanou. Součástí je i víčko s otvorem na pití a utěsňovací víčko, kterým si můžete Vaše smoothie uzavřít a dát třeba do ledničky nebo vzít sebou do práce, školy nebo na procházku😊.



Co je ale pro mě úplně super, tak umývání. Já oplachuji hned po použití, nádoba i nože jdou krásně a bez problému umýt, opravdu otázka pár vteřin, žádné zdržování a je hotovo😊.


Jako maminka navíc oceňuji i bezpečnostní mechanismus, kdy jde Nutri Mixér spustit jen ve správné poloze😊. 

Já si smoothie dělám každý den odpoledne na takovou pozdní svačinu svačinu - okolo 16 hodiny. Smoothie se mnou každý den pije i Románek a hrozně mu chutná😊. Vždy, jak vidí, že krájím ovoce, tak už se celý natěšený směje do doby než zapnu mixér😂. Co si budeme nalhávat, na ten zvuk si zvykal delší dobu, ale teď už je to v pořádku😊. Vezmu si ho vždy do náruče a díváme se spolu, jak se nám dělá dobrota, po které se zapráší za pár minut😁. Románek pak doslova běží za mnou se slovy ,,mňam mňam" a čeká až dostane svoji porci dobroty, kterou pije z normální skleničky stejně jako já😊.


 Je to podle mě skvělá forma, jak do sebe a dítěte dostat pořádnou porci vitamínů, aniž by jste museli samostatně jíst několik kusů ovoce za den. V této formě je to pro mě a hlavně Románka mnohem více přijatelnější (samozřejmě dostává i denně kusy ovoce do ručičky) a hlavně teď v období viróz je to skvělá forma prevence proti bacilům, stabilní přísun vlákniny, vitamínů a energie😊. 

Nejčastěji si děláme s Románkem ovocné smoothie, ale máme i zeleninové favority😊 Takže se můžete také těšit na jeden z článků na recepty smoothie, které máme s Románkem rádi.


A co Vy? Děláte si domácí smoothie? 😊




Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři