Ochranný tělový balzám a vyživující tělový olej značky Onclé

Krásný den ❤,

značku Onclé jsem Vám již představila v recenzi TADY. Dnes bych Vám chtěla zrecenzovat zbylé dva produkty od této značky, kterými jsou Ochranný tělový a pleťový balzám s BIO šípkovým olejem a Vyživující tělový olej do koupele a po koupeli s BIO šípkovým olejem.




Vyživující tělový olej do koupele a po koupeli s BIO šípkovým olejem


Tento olej jsem si zamilovala hned při prvním použití! A upřímně - o trošku více než Tělový a pleťový balzám😊. Skládá se z 99,8% přírodních složek a kromě BIO šípkového oleje, obsahuje také olej bavlníkový a mandlový. Děťátku tak dáte potřebné vitamíny A, E a F. Je vhodný na citlivou pokožku a pro miminka již od narození. 

Oceňuji praktickou aplikaci, kdy olejíček nastříkáte přímo na tělíčko děťátka a rozetřete. Bála jsem se, aby Románek po jeho aplikaci nebyl mastný, jak tomu bývá u hodně olejíčků. Ale to jsem se spletla, olejíček se krásně a rychle vstřebává a nezanechává vůbec žádný mastný film😊.  Olej nevoní nijak intenzivně, ale tak jemňounce a nevtíravě. Pokožku dokonale hydratuje a je na dotek hebká😊. 

Olej můžete nastříkat také přímo do vany, protože obsahuje zklidňující složky. To jsem ale nezkoušela a olejíček používám po koupeli přímo na Románkovu pokožku😊.



Ochranný tělový a pleťový balzám s BIO šípkovým olejem


Tento balzám má na rozdíl od výše zmíněného oleje na aplikaci klasickou pumpičku. Voní mi stejně jako Vyživující tělový olej. Takže velmi jemná a nevtíravá vůně😊. Skládá se z 99% z přírodních složek a kromě oleje šípkového obsahuje také olej bavlníkový, broskvový, meruňkový a mandlový. Obsahuje hydratační a zklidňující složky😊. Obsahuje stejně jako Vyživující tělový olej vitamíny A, E a F. Je vhodný pro děti již od narození a hravě si poradí i s citlivou pokožkou.

Dobře se nanáší, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastné pokožky. Pokožka je po něm heboučká. 



Kdybych měla oba výrobky porovnat, tak více mi vyhovuje Vyživující tělový olej, protože mi přijde, že pokožka je po něm trošku více hydratovaná a vyživená než u Ochranného a tělového balzámu. Navíc se mi líbí ta aplikace, že nastříkám přímo na pokožku miminka. Samozřejmě to, že mně na Románka vyhovuje něco více neznamená, že to tak bude vyhovovat všem. Protože, co více sedne Románkovi, může méně sednout jinému děťátku a naopak😊. Takže při výběru se rozhoduje podle toho, který výrobek Vám je sympatičtější😊. A nebo zkuste oba, ať máte porovnání😊.

Za mě ale můžu výrobky s klidným svědomím doporučit😊. A pokud Vaše miminko má navíc citlivou pokožku, tak není co řešit😊.

Na celý jejich sortiment se můžete podívat TADY😊.

A co Vy? Máte zkušenost s kosmetikou Onclé?💚

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři