Parní žehlička na vlasy ST495E BaByliss

Krásný den❤,

používáte žehličku na vlasy? Když jsem byla mladší, používala jsem téměř každý den. Teď většinou tak dvakrát do týdne a to po umytí vlasů 😊 . Moji starou žehličku mám téměř 10let a pořád jsem si říkala, jak je dobrá, že pořád žehlí dobře a že novou nepotřebuji. Nakonec mi to nedalo a moji stařenku nahradila Parní žehlička BaByliss ST495E, která více než předčila moje očekávání❤.


Musím se přiznat, že parní žehličku mám poprvé. Byla jsem zvědavá, na jakém principu bude fungovat a zda to bude na mých vlasech opravdu znát. A ANO, je to znát a pořádně!😊 Tahle parní žehlička v krásném designu zaujme na první pohled. 

Na její horní části se nachází nádobka s vodou, která je opravdu maličká. Čekala jsem ji teda větší a bála se tím pádem váhy žehličky, ale byla jsem příjemně překvapená😊. 



Nádobka lze lehkým vycvaknutím vytáhnout a po oddělání malé zátky lze pomocí přiloženého průhledného kapátka nádobku naplnit😊. 


Měla by se plnit nejlépe destilovanou vodou a po každém žehlení by se měla voda vylít. Nádobka na vodu vydrží 10 minut stálého napařování, čili mně tedy na cca jedno celé žehlení😊.

Na boku žehličky se nachází tlačítko pro zapnutí/vypnutí žehličky, plusové a mínusové tlačítko pro nastavení teploty 150-230 stupňů a tlačítko pro funkci (zapnutí) páry.


Žehlička má diamantovokeramický povrch a  funkci studeného napařování. Já nejvíc oceňuji funkci MICRO STEAM, která je určena pro lesk a hydrataci vlasů. Tato funkce funguje tak, že žehlička tvoří páru pomocí ultrazvuku a pára skrz mikroperforované desky prostupuje na vlasy😊.

Žehličku si nastavuji na maximální teplotu, protože mám husté vlasy. Je nahřátá již za minutku a půl, takže to je rychlovka a můžu vesele začít žehlit. Nejvíce mě napoprvé překvapilo, že stačí pramen vlasů pouze jednou přejet a je dokonale hladký! S minulou žehličkou jsem musela přejíždět tak 3-4krát. Funkci páry si zapínám vždy. Můžete žehlit i bez páry, ale ten efekt pak není takový. Je skvělé, že na žehličce je rozčesávací hřeben, takže žehlíte a zároveň češete😊.


Navíc vlasy jsou chráněny, přestože je žehlíte na tu nejvyšší teplotu. Díky ionizaci jsou vlasy krásně hebké. Z čeho jsem ale nadšená, že svoje dlouhé a husté vlasy mám vyžehlené do 15ti minut!!Což je oproti staré žehličce, kterou jsem si je žehlila tak 45 minut, opravdu rozdíl. A hlavně ten výsledný efekt je opravdu božský a za třetinový čas💚😊!



Pokud zapomenete žehličku vypnout, tak se po nečinnosti za 72 minut sama vypne. Součástí balení je kromě samotné žehličky také kapátko na vodu a černý cestovní obal.



Tuto paní žehličku můžete také využít místo kulmy a udělat si z ní vlny. 
Pokud Vás tato žehlička zaujala, chtěli by jste ji však před koupí vyzkoušet a jste z Prahy, můžete  v HAIR STUDIO 5th AVENUE po předchozí domluvě😊.

Z této parní žehličky jsem doslova nadšená, zkusila jsem již hodně žehliček i od mých kamarádek a žádná nebyla nikdy tak skvělá jako tato💚😊. Už jsem s ní žehlila vlasy i kamarádce, která z ní je stejně nadšená jako já. A to, že si dokáže tak hravě a rychle vyžehlit moje dlouhé a husté vlasy, mluví za vše😊.

A co Vy? Žehlíte si vlasy?😊



Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři