Přírodní sojové svíčky VENIA

Krásný večer,

dnes mám pro Vás recenzi na přírodní sojové svíčky zn. VENIA. Jak už víte, svíčky naprosto miluji, takže tohle byla trefa do černého a moc jsem se těšila, až svíčky pořádně vyzkouším😊.

Svíčky VENIA jsou čistě přírodní netoxické sojové svíčky. Obsahují přírodní esenciální oleje, které zajistí zdravé a bezpečné provonění každé domácnosti😊. V každé svíčce je 30-35 ml esenciálních olejů - ty mají za úkol ovlivnit to, jak se cítíme. Svíčky Venia jsou vyrobeny v České republice, 100% přírodní, netestované na zvířatech a bez umělých přísad😊.

Já jsem v nádherně a luxusně zabaleném balíčku obdržela dvě svíčky i s milým vzkazem❤.





Sojová svíčka NEROLI

Co Vás na první moment zaujme na této svíčce je její černý a luxusní vzhled, který je oživen šedou pečetí ,,VENIA Prague". Musím říct, že svíčka je na pohled opravdu elegantní, takže se bude hodit do jakéhokoliv interiéru😊.
Vůně sojové svíčky NEROLI se vyznačuje jemným květinovo-ovocným aroma a je příjemně sladká a zároveň svěží. A nádherně voní, i když není zrovna zapálená. Mám ji umístěnou na jídelním stole a stačí, když u něj sedíme nebo jsme poblíž a ta vůně jde krásně cítit😊.


Tato svíčka navozuje pocit harmonie a má za úkol eliminovat hněv a nervové vypětí. Neroli (uvolňuje duševní a emocionální napětí) je doplněno o levanduli (pomáhá při podrážděnosti, migrénách atd.), Bergamot (má hluboké uklidňující účinky) a dalších 8 esenciálních olejů, které mají za úkol vytvořit okamžité uvolnění, relaxaci a osvobodit tak mysl a tělo od stresu a nervového vypětí, které jsou součástí každodenního života.
Tato nádherně voňavá svíčka dovede provonět prostor až o velikosti 50m2 a to musím potvrdit😊. Vzhledem ke své velikosti vydrží hořet až 90 hodin! Já si ji zapaluji téměř každý den a ubývá opravdu pomalinku😊.
Zapaluji vždy večer pro moji chvilku relaxu, když Románek usne😊.

Sojová svíčka VELVET SPIRIT

Svíčka Velvet Spirit je limitovanou edicí. Její barva je čistě bílá a oživena opět pečetí s logem. Hlava je tvořena skořicí, hřebíčkem a mandarinkou. Srdce pak santalovým dřevem a vanilkou. Základem je ambra a pačule. Já nejvíce cítím vanilku a skořici. A jak jistě už víte, vanilku prostě miluju😊. Svíčka je opět ze 100% přírodního vosku. Vydrží hořet až 45 hodin!😊Oproti Neroli mi přijde vůně jemnější, teplejší a tlumenější😊.
Své místo má v koupelně, kde si ji zapaluji, když si dopřávám horkou vanu😊. Místnost krásně a tlumeně provoní a já si dopřávám takový svůj malý wellness😊. Schválně, kdo si taky zapaluje svíčku, když si dopřává horkou vanu?😊


Pokud jste milovníci svíček, určitě na eshop Venia mrkněte, protože tam mají ještě další nádherně voňavé, přírodní a hlavně kvalitní svíčky😊.





¨











5 komentářů

  1. Sójové svíčky jsem ještě nezkoušela, asi jsem je neviděla ani nikde jinde u kamarádek. To stojí za vyzkoušení. Znáte Yankee Candles? https://www.bytema.cz/svicky-yankee-candle/
    Co na ně říkáte? Připadá mi, že mají asi nejmíň chemickou vůni, i když jsou trochu dražší, než obyčejné svíčky.

    Nicméně ať už Yankee nebo jiné, úplně nejraději mám obyčejné ze včelího vosku, to bych mohla mít zapálené pořád a kdekoli :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem docela rád, že někdo přišel s tímhle tématem a otevřel ho. Některé svíčky jsou teda opravdu sajrajt, jestli to můžu takhle na rovinu říct. :) Za mě je asi nejlepší varianta sojova svicka, případně pak svíčky, které jsou sice dražší ale vím, že jsou vyrobené z opravdu kvalitních materiálů a nejsou tam oleje, u kterých při spalování vznikají pro zdraví škodlivé látky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě určitě vyhrávají svíčky yankee candle. Jasný, není to sója. Ale prostě ta vůně, ta je fakt top a nemá konkurenci. Za mě asi to nejlepší, co se dá momentálně ve svíčkách pořídit. Jen ta cena, ta člověka občas trochu vyrazí dech. Ale za tu vůni doma to fakt stojí. :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři