Sladké potěšení od Waf-Waf

Waf-Waf jsem slyšela již delší dobu a když jsem viděla spoustu mňamózních fotek, které byly přímo k nakousnutí, tak jsem se tam musela s rodinkou taky vydat. Jak by ne, já milovnice všeho sladkého❤. A kdyby někdo náááhodou ještě Waf-Waf neznal, tak jsou experti na palačinky a wafle a to nejen na sladko, ale i na slano❤. 


Byli jsme s manželem na provozovně na Letné, protože druhá je v rekonstrukci. Tato provozovna byla sice menší, ale to neubíralo vůbec na její útulnosti a skvěle promyšleném konceptu, to je prostě dokonalost😊.


Dobrotu si můžete odnést buď s sebou nebo sníst přímo v krásné provozovně. My jsme se rozhodli pro druhou variantu, protože představte si, že i když to tam prostorově bylo menší, nezapomněli ve Waf-Waf myslet i na děti a byl tam pro ně malý dětský koutek, takže palec nahoru❤.


Na výběr máte buď již ze sestaveného menu nebo si můžete navrhnout vlastní, kde si vezmete jejich papír, tužku a zaškrtnete všechny ingredience, které má Vaše dobrota obsahovat. My jsme samozřejmě s manželem zvolili druhou variantu.




Moje sestavené menu opravdu stojí za to, nelekněte se, protože opravdu jsem milovnice sladkého, takže moje kombinace vypadala asi takto:

PALAČINKA - BANÁN - KINDER BUENO - LESNÍ OVOCE - OŘÍŠKY - ČOKOLÁDOVÁ POLEVA - MASCARPONE - NUTELLA - DOMÁCÍ ŠLEHAČKA - VANILKOVÁ ZMRZLINA


Manžel se držel více při zemi a jeho kombinace vypadala takto:

VAFLE - BANÁN - KINDER BUENO - OŘÍŠKY - ČOKOLÁDOVÁ POLEVA - NUTELLA - DOMÁCÍ ŠLEHAČKA -VANILKOVÁ ZMRZLINA


Musím říct, že jsme to měli oba s manželem přímo božské, výborné, famózní! Jsem nadšená❤. Určitě si tam naplánujeme zase návštěvu, protože bych ještě ráda ochutnala Waf Shake, který vypadá taky božsky, ale už bych ho neměla kam do toho břicha nacpat😊.

Obsluha u baru byla velmi milá, ochotná a příjemná😊. Děvčata se moc snažia a bylo vidět, že je práce moc baví😊. To udělá taky hodně, protože Vám nedokáže nic otrávit více den než protivná a nepříjemná prodavačka😕. Já bych tam ale nemohla dělat z jednoho jediného důvodu - za týden bych byla asi tak o 10kg těžší😂.

Přestože jsou provozovny Waf-Waf v Praze, tak pokud pojedete do Prahy, určitě stojí za to si tam udělat výlet a dopřát si nějakou jejich dobrotu❤. Je to totiž opravdu gastronomický zážitek❤.



Na jejich menu se můžete podívat TADY

A co Vy? Taky milujete sladké? Byli jste někdy ve Waf-Waf nebo plánujete návštěvu?😊

2 komentáře

  1. Vypadají skvěle! Já byla z wafflí nadšená v Belgii. Jestli ještě doma nemáš, na blogu u mě probíhá soutěž o silikonovou formu. Srdečně tě zvu. :)

    BLOG Corculum | Stepanka_T
    https://corculum.blogspot.cz/2018/03/soutez-silikonova-forma-na-skvele.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam.. Já takové wafle ještě nikdy neměla. Mám strach, že by byly na mě příliš sladké :) ale láká mě slaná verze.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři