Přírodní kosmetika Saloos


Krásný den,

dnes bych Vám chtěla zrecenzovat produkty od kosmetické firmy Saloos, kterou nemusím určitě nijak rozsáhle představovat. Jedná se o českou rodinnou firmu, která vyrábí přírodní kosmetiku😊.

Na tohle testování produktů jsem se moc těšila a dala si s ním trošku na čas 😊.

Jak můžete vidět na obrázku výše, zkoušela jsem následující produkty:

  • Tělová a pleťová maska Bílý jíl
  • 100 % bambucké máslo
  • Dámský holící olej: Satén
  • Květinová pleťová voda Rosalina

Z mých dřívějších příspěvků jistě víte, jak moc mám ráda a používám pleťové masky, proto jsem se moc těšila až vyzkouším i tuto. 

Tato pleťová maska je vhodná nejen pro problematickou pleť, ale také je to skvělá forma pro detoxikaci a celkové vyčištění nejen pleti, ale i těla samotného😊. Dovede hluboce čistit zanesené a ucpané póry a při dlouhodobém užívání tyto zanesené póry eliminuje, reguluje tvorbu mazu a napomáhá tak k  celkovému zlepšení pleti.



Byla jsem velmi překvapená, jak bude moje citlivá pleť na tuto masku poprvé reagovat. A musím říct, že moje citlivá pleť na ní reagovala skvěle, takže dalších aplikací jsem se už vůbec nebála😊. Maska je práškové formě, to znamená, že si ji doma sami musíte ,,dokončit", což zabere pár vteřin a určitě mi tento proces nevadí😊. V misce si smíchám tedy Bílý jíl v ,,práškové formě" s vodou v poměru 1:1 a zamíchám dřevěnou špejlí. Poté nanáším na obličej a dekolt s výjimkou očí a rtů. Nechávám působit asi 15 minutek a poté oplachuji teplejší vodou. Opláchnout jde maska úplně lehce, žádné zdlouhavé a násilné sundávání opravdu nehrozí.


/
Můžu říct, že po jednorázovém použití byla pleť na dotek hebká a zářivá. Z hlediska dlouhodobějšího používání ( okolo 1 měsíce, 2x týdně) mohu kromě jemné a zdravě vypadající pleti potvrdit také zlepšení celkového stavu pleti😊. Určitě ale nezapomínejte po umytí masky hydratovat, já používám můj oblíbený Okurkový olej, který se mi takto osvědčil opravdu nejlépe😊.

Určitě bych já osobně tuto masku nedoporučila na suchou pleť, protože by dle mého názoru mohla ještě více vysušovat😊.


Já doslova miluji bambucká másla, protože mají pestrou škálu využití a to pro celou rodinu😊. Tohle máslo od Saloosu je čistě přírodní bioprodukt, který nádherně promastí, regeneruje a hydratuje pokožku. Já ho využívám na vše, co Vás napadne od namazání suchých rtů a to i Románkovi nebo namazání celého těla (trpím na suchou pokožku a na tu je opravdu TOP)!😊 Pokožka je po nanesení krásně pomazaná, hydratovaná a táááák heboučká😊.



Vzhledem k jeho regeneračním účinkům je přímo stvořený jako péče po opalování, což v létě určitě celá rodinka uvítáme a vezmeme si tohoto šikovného společníka sebou na cesty😊.



Dámský holící olej : Satén


Možná jste se už z nějakého předchozího článku dověděli, že mám sklony k vysoušení a podráždění pokožky, což je po holení ještě xkrát horší než normálně😟. Tento holící olej jsem si ale zamilovala!😊I jeho jemnou vůni. Nejen, že mi tento olej vyhovuje lépe než pěna, ale také je po jeho použití moje pokožka hebká, zvláčená a není vysušená nebo tolik podrážděná. Za mě určitě doporučuji všemi deseti😊.



Pleťová voda Rosalina


Musím říct, že mě překvapilo jaký velký výběr květinových pleťových vod Saloos má😀. Já jsem si vybrala pleťovou květinovou vodu s názvem Rosalina. Tato pleťová voda je určena pro mladou, mastnou nebo problematickou pleť. Já nemám vyloženě nějak extrémně problematickou pleť, jenom od porodu se mi sem tam udělají nějaké pupínky. Tuto pleťovou vodu používám ke konečnému dočištění pleti každý večer a to tak, že nastříkám na vatový tampónek a doodlíčím pokožku obličeje😊. Nemusíte se bát, protože neštípe v očích ani je nijak nedráždí. Navíc příjemně voní a moje pleť je po ní vždy svěží a naprosto mi k dočištění pleti vyhovuje😊. Nazvala bych to jako takovou závěrečnou doodličovací tečku 😊.


Za sebe mohu kosmetické výrobky značky Saloos opravdu doporučit a byla jsem příjemně překvapená, jak kvalitní výrobky má. A co Vy, máte zkušenost s touto značkou?😊

1 komentář

Pravidelní čtenáři