Tělový jogurt čokoláda-pomeranč a balzám po holení zn. DULCIA

Krásný den,

dnes bych Vám chtěla představit dva výrobky od značky Dulcia, které jsem měla možnost vyzkoušet a musím říct, že mě opět nezklamaly😊.




Tento tělový jogurt voní po moji oblíbené čokoládě s nádechem pomeranče.  Musím říct, že ta vůně je opravdu božská😋. Je to trošku jiná vůně, než která je typická pro Dulcii - není ,,bylinková"😊.

Tělový jogurt je určen pro obnovení přirozené pH rovnováhy pleti, pokožku hydratuje, udržuje tak její vlhkost a je určen proti prvním příznakům stárnutí pokožky nebo proti vráskám či celulitidě.

Velmi dobře se nanáší a rychle vstřebává, takže pokožka po něm není mastná. Takže šup, můžu večer hned hupsnout do pýža 😂. Po nanesení je kůže hydratovaná, sametově hebká, pružná a tááááák božsky provoněná! Tento tělový jogurt je bez obsahu alkoholu😊.

Základem tohoto tělového jogurtu je kokosový olej, bambucké máslo nebo také olej z hroznových jadérek.

Pro mě je tento tělový jogurt nejen pomocník pro hydrataci moji pokožky, ale také způsob relaxace a zlepšení nálady díky jeho božské vůni. Já prostě čokoládu miluju😊.




Na tento balzám po holení jsem se moc těšila. Díky mojí citlivé pokožce trpím na podráždění po holení, které se projevuje zarudnutím a někdy i pupínky.

Musím říct, že jsem velmi mile překvapená, protože na pokožce příjemně chladí, zklidní ji a příjemně zhydratuje. Díky stahujícímu efektu balzámu dochází k zacelování drobných ranek a předchází se tak možnému zánětu, takže za mě palec nahoru😊.

Balzám používáme společně s manželem, který ho používá na podrážděnou pokožku po holení a nemůže si ho vynachválit, takže ubývá závratnou rychlostí😊. Takže budeme muset za chvíli objednat další 😂.  Díky obsahu šípkového oleje je nažloutlé barvy, takže je třeba ho nanášet v takovém množství, aby se vstřebal do pokožky😊.

Vzhledem k jeho regeneračním a chladícím účinkům ho určitě budu používat i v létě po opalování na zklidnění podrážděné pokožky od sluníčka😊.



Určitě mrkněte na stránky Dulcia, kde najdete spoustu zajímavých výrobků, které jsou vyrobeny ruč
ně, s láskou a s kouskem přírody pro každého z nás😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři