Produkty na rty Bell Cosmetics

Krásný den,

moc jsem se těšila, až vyzkouším produkty od Bell Cosmetics💓.  A musím říct, že vzhledem k nízkým cenám produktů jsem byla velmi mile překvapená😊.



Secretale Lip Lacquer


Tato ,,laková rtěnka" mě zaujala na první pohled, protože jsem si vybrala odstín 05, protože jak již z dřívějších článků jistě víte, růžová je prostě moje💓.

  Konzistencí bych řekla, že je tato rtěnka jako lesk na rty a to mi vyhovuje😊. Nejen, že barvička je nádherně sytá a odpovídá obrázku, ale také nádherně voní!💓 S pěnovým aplikátorem se velmi dobře a rychle pracuje, což mně jako mamince vyhovuje😊.
S výdrží to samozřejmě není takové jako třeba s klasickou matnou rtěnkou, která se natře a drží jako přibitá, ale to mi vůbec nevadí vzhledem k tomu nádhernému odstínu a božské vůni💓. Rty se navíc božsky lesknou, jsou vyhlazené a barvička kryje již v první vrstvě, aspoň u tohoto mého odstínu😊.


Creamy and Shiny Lipstick


Miluji rtěnky v tužce, ten, který to vymyslel byl naprostý génius😊. Konzistencí je tato krémová rtěnka velmi příjemná, dobře se nanáší a připomíná balzám na rty, ale s mnohem vyšší pigmentací💓.  

Navíc překrásně voní po lesních plodech, takže jí máte chuť hned sníst😊! Rty jsou po aplikaci nádherně jemné, hydratované a přirozeně lesklé. Jsou přímo k nakousnutí, jak kdyby jste dostali právě štípanou😀. Já si vybrala odstín 05, který je na mých rtech do takové malinové barvičky a vypadá božsky!💓


Countour Lip Liner


Tato konturovací tužka č. 04  má velmi krásný odstín do červené barvičky😊. Líbí se mi natolik, že jsem ji začala nosit občas místo rtěnky a normálně si tím vymaluji celé rty😊. 


Používám i normálně jako konturovací tužku, velmi dobře se s ní manipuluje, skvěle se nanáší a dokáže krásně, přesně a rychle obtáhnout rty. Oceňuji, že se nerozmazává a drží opravdu jako přibitá!💓

Tak co říkáte? Já jsem se všemi produkty od Bell Cosmetics spokojená!😊 Navíc stojí pár korun a v poměru k ceně jsou to opravdu kvalitní produkty😊.

4 komentáře

  1. Už od této značky čtu všude samé recenze :) Hodně lidí si jí chválí :) A produkty na rty vypadají fakt skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě vyzkoušej, jsem zvědavá jak budeš nadšená ty :-)

      Vymazat
  2. Bell je moje srdcovka. Ruku do ohně bych dala za jejich řasenky a matující make-up :-) ten už mám několikátý!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři