Designové náramky od BellaStoria

Krásný den,

dnes mám pro Vás tip na skvělé módní náramky zn. PURELEI od BellaStoria, které jsou jako letní doplněk přímo stvořené!😊


Už se těším, až je pořádně provětrám i na dovolené😊. Jsou na praktické gumičce, takže nemusíte řešit žádnou velikost nebo že by Vás náramek tlačil apod.😊 Bez obav se s nimi můžete i koupat a ani dítě jim neuškodí (vlastní zkušenost)😀.


Já jsem na léto zvolila jemné a decentní barvy, protože ty se mi líbí nejvíc a já nějak na ty pestré barvy zase tolik nejsem 😊.


Tak co na ně říkáte?😊 Já jsem z nich nadšená😍. A možná si ještě nějaké pořídím😀. Minule jsem měla jeden na ruce vedle hodinek a všimla si toho jedna mladá maminka, která byla s malým prckem zrovna také na hřišti a hrozně se jí líbil, tak jsem ji odkázala na eshop a ten náramek ji dala😊. I když ze začátku namítala, že si to nemůže vzít, ale nakonec měla velkou radost😊. A já měla radost, že ona měla radost😊.

Ještě mám zálusk na náramek charmband v odstínu růžového zlata, protože by mi krásně ladil k mým hodinkám a je to neotřelý doplněk😊. Navíc k němu můžete dokoupit i přívěšky a musím říct, že bych měla opravdu dilema, který vybrat dřív😀.

Zdroj:www.bellastoria.cz

Co na náramek charmband říkáte? Vypadá božsky, že? A mají ho v různých barvách😍. Ten bude můj!!!😀

Určitě mrkněte na stránky BellaStoria.cz TADY 😍, protože nejen, že tam mají krásné náramky a doplňky k nim, ale také komunikace byla na jedničku, dodání rychlé a vše proběhlo bez naprostého problému😊.

A co Vy? Jaké volíte doplňky na léto?😊

1 komentář

Pravidelní čtenáři