Oční krém a noční regenerační sérum Janssen Cosmetics

Krásný den,

pomalu, ale jistě mi táhne na 30😨. Je hrozný, jak to letí a člověk si začne uvědomovat, že už není nejmladší😨. Moje léta se začínají projevovat více na mojí pleti - začínají se mi tvořit drobňoučké vrásky (které podle manžela prý vidím jenom já, ale jsou tam!), takže jsem chtěla nějaký výrobek, který by mi posloužil  i jako prevence. Také mě trápí asi jako každou maminku občasná únava, takže to se na pleti také nehezky dovede projevit😒. Otestovala jsem proto dva produkty od Janssen cosmetics a byla zvědavá na výsledek, proto jsem si dala na čas a produkty už mám téměř vypotřebované😊.




Musím říct, že tento oční krém mě velmi mile překvapil. Je velmi lehoučký a rychle se vstřebává, což mám ráda😊. Měl by se nanášet nejlépe dvakrát denně - ráno a večer, ale já jsem občas ráno zapomněla, takže jsem ho nanášela spíše jen večer😊.  Tento oční krém jsem jemně vklepávala do  pokožky, přesně tak, jak by se to mělo dělat, takže pro ty, které neví - neroztírat, ale vklepávat😊.


Musím říct, že největší výsledek jsem viděla v tom, že mi tento oční krém opravdu ulevoval, přesně jak sliboval, od unavených a napuchlých očí - na to mi velmi pomáhal a byla jsem s ním v tomto směru velice spokojená😊. Krém by měl zmírňovat i tmavé kruhy pod očima, ale bohužel na ně netrpím, takže to nedovedu posoudit😊. Já jsem tento oční krém hlavně chtěla pro výše zmíněnou únavu a opuchlost očí. Vyhlazování kontur očí je jen skvělé plus navíc a pro mě  zároveň velmi dobrá prevence😊
Celkově mi  po dlouhodobém užívání přijde, že moje oční okolí je více rozjasněné a nepůsobí tak unaveně😊.  Pomáhá a ulevuje mi od příznaku unavených očí😊.


Co Vás první upoutá na tomto nočním regeneračním séru je jeho velmi příjemná vůně💓. Je to koncentrát, který má konzistenci takového jemného gelu😊. Sérum jsem používala večer na vyčištěnou pleť, dekolt a dokonce i na oční okolí, pro které je také určeno😊
Sérum se velmi dobře vstřebává a pokožku hezky hydratuje😊. Má velkou schopnost regenerace a zlepšuje strukturu pleti😊.  Posiluje kožní bariéru a díky svému složení přes noc dovede bojovat s příznaky stárnutí.


Musím říct, že po dlouhodobém užívání tohoto produktu byla moje pleť na pohled zářivější, hydratovaná a příznaky známek únavy se minimalizovaly😊. S vráskami jako takovými nějaký velký problém nemám, ale myslím, že funguje skvěle i jako prevence😊. Já jsem byla s tímto sérem velmi spokojená 😊.

Určitě se mrkněte na stránky Janssen cosmetics, kde naleznete spousty jejich produktů od pečující kosmetiky po kosmetiku dekorativní.

2 komentáře

Pravidelní čtenáři