OOTD s nejleginy.cz

Krásný den,

protože mám ráda módu, tak bych Vám chtěla představit můj první OOTD článek, který bude spíše více o fotkách než textu😊.

Kdo mě dobře zná tak ví, že miluji legíny! Právě proto i v tomto OOTD a nejspíš i spoustě dalších, které chystám uvidíte především legíny 😊.Z 98 % mě totiž neuvidíte v běžném životě v ničem jiném😊. V poslední době jsem si zamilovala e-shop nejleginy.cz, kde najdete opravdu obrovské množství kvalitních legín - od elegantních, přes zeštíhlující, těhotenské až po sportovní😊. Já si tentokrát vybrala tyto černé, které jsou z džínoviny, takže na styl klasických riflí, ale stokrát pohodlnější! 😊 Za mě musím opravdu tento e-shop doporučit a to nejen kvůli kvalitním legínám, ale také kvůli velmi ochotnému přístupu a rychlému doručení! Navíc s kódem ,,sara" můžete mít slevu 10 % 😊.



Miluji především světlé a decentní barvy, pestrého oblečení v mém šatníku naleznete poskromnu😊. Mám ráda elegantnost a extravagantní oblečení u mě nenajdete. Tuto kabelku zn. Laura Ashley z 
e-shopu BigBrands jsem si zamilovala na první pohled💗. O této kabelce jsem více psala TADY.


Růžový kabátek mám už snad dva a půl roku a koupila jsem ho v jednom polském butiku💗. Byla to láska na první vyzkoušení a musím říct, že je opravdu kvalitní nejen materiálem, ale co se týká i stálosti barvy, provedení atd. 😊


Bílou elegantní žeržejovou halenku mám z H&M a jsem z ní nadšená! Je lehoučká, příjemný materiál a vepředu je zdobena dlouhou vázačkou. Měli ji ještě v barvě tmavě zelené a černé😊. Boty mám už dva roky z CCC😊. Teď s Románkem nosím podpatky už méně, takže si je už tak často nekupuji😊.


Legíny / nejleginy.cz ( konkrétní legíny  TADY ), slevový kód ,,sara" na 10 % slevu
Kabelka / BigBrands
Halenka / H&M (konkrétní halenka TADY)
Kabátek / polský butik
Boty / CCC
Kočárek / Kašpárek baby

Tak co, jak se Vám outfit líbí? Je to Váš styl nebo ne?😊 A uvítali by jste sem tam outfitové posty?😊



4 komentáře

  1. Mě teda hlavně zaujala v dobrém slova smyslu malá kabelka :)


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Legíny jsou pěkné, ale musím říct, že mně se teda snad ještě víc líbí ty botky! Ty jsou fakt nádherné. :) No a ten kabátek taky. Jeden takový podobný mám také. Povedlo se mi ho minulý rok sehnat v jednom sekáči. Docela ráda bych ho nosila i letos, ale povedlo se mi na něm udělat flek a bohužel to nejde vyprat. Na té světlé barvě to jde dost vidět.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři