Nové sluneční brýle aneb chráním si svůj zrak!

Krásný den,

nikdy jsem nenosila sluneční brýle, protože za prvé mi přišlo, že je nějak nepotřebuji a za druhé jsem měla pocit, že na sluneční brýle prostě nemám obličej😀.

Jenomže věděli jste, že pokud jsou Vaše oči dlouhodobě vystaveny slunečnímu záření, může Vám to způsobit šedý zákal a v extremním případě i poškození sítnice?! Navíc právě sluneční záření může být příčinou vzniku rakoviny kůže očních víček nebo spojivek! 

Já jsem to dříve nějak neřešila, upřímně. Ale letos mi začaly dost slzet oči ze sluníčka a nebylo to nic příjemného, navíc když Vám živé dítě běhá nadšeně po celém parku a Vy sotva přes slzy mžouráte, aby jste zaregistrovali, kde vlastně to dítě máte😁. Navíc nás čeká dovolená u moře, kde to sluníčko bude určitě agresivnější, takže jsem se rozhodla, že brýle jsou prostě potřeba a že bych měla svůj zrak lépe chránit😊.






Zabrousila jsem tedy dle recenzí do Optika Wagner, kde mají velký výběr nejen dioptrických brýlí, ale také slunečních😊. Velmi dobrý dojem na mě udělali prodejní asistenti - kde se mi celou dobu věnovali, zkoušeli se mnou a trpělivě vybírali ty nejvhodnější brýle😊. Prostě osobní přístup na jedničku a mělo by si z něj hodně prodejců vzít příklad😊. Já totiž nevím jak Vy, ale u mě chování prodejců udělá hrozně moc, není totiž nic horšího než nepříjemná  znuděná prodavačka, u které máte pocit, že ji ještě obtěžujete, když se ji na něco zeptáte😊.


Nakonec jsme vybrali brýle italské značky Belutti, které se odlišují vždy nějakým zajímavým detailem😊. Ty moje zdobí zlatý horní obrouček😊 Všechny brýle značky Belutti mají Prohlášení o shodě a jsou registrovány na Úřadu pro registraci medicínských výrobků a biocidních produktů😊. Brýle jsem dostala v elegantním a pevném pouzdře, takže se nemusím bát, pokud je nemám zrovna na očích, že by se jim něco stalo😊.


Optice Wagner mají široký výběr krásných slunečních i dioptrických brýlí všech značek, takže si tam vybere určitě každý, budete se tam navíc cítit moc příjemně díky osobnímu přístupu a hlavně Vám i velmi ochotně a dobře poradí😊. Pokud navíc potřebujete zaměřit precizně zrak, jste tu na správném místě😊.


Já jsem s brýlí naprosto nadšená! Mají luxusní a elegantní vzhled, hodí se ke všemu, jsou slušivé a navíc moje oči perfektně chrání!😊

Chtěla jsem je pořizovat i Románkovi, ale po poradě s optikem jsem se dozvěděla, že se to nedoporučuje - kvůli světloplachosti. Do pátého roku věku dítěte se vyvíjí zornicový reflex (stahování a roztahování zornice dle světla) a právě clonění může ovlivnit sílu svalu. který tento reflex ovládá😊.

Tak co, jak se Vám brýle líbí? 💓

5 komentářů

  1. Ty jsou!! Hrozně se mi líbí takový tvar a celkový vzhled brýlí, fakt krásné :) Škoda, že jsi neukázala brýle na tobě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :-) Mám je na sobě v novějším článku OOTD-Red mood :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sári :) Já jsem si nedávno také pořizovala nové brýle, ale ne proto, že jsem chtěla, ale proto, že jsem bohužel, musela... Nicméně, nedalo se holt nic dělat a takový je prostě život no... Ty nové brýle jsem si pořizovala z této stránky zde takže tak :) Kdybys náhodou chtěla, tak mrkni, ale nenutím :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři