Moje červené krásky ze Stilago

Krásný den <3

nikdy jsem nebyla ,,botaskový typ", ale když jsem poprvé spatřila tyto červené krásky zn. Priority z e-shopu Stilago.cz, byla to láska na první pohled  a musela jsem je mít <3.
Objednání bot proběhlo během chvilky a za nedlouho už na mě zvonil pošťák s mými kráskami. Byla jsem překvapená, jak budou vypadat naživo, ale musím říct, že ve skutečnosti byly ještě krásnější než na fotce💓.



 Překvapilo mě, jak moc elegantně na noze vypadají, dělají navíc i hezký tvar nohy a jsou moc pohodlné a hlavně lehoučké jako pírko😊. Mají takový jemný saténový vzhled, což jim právě přidává na již zmíněné eleganci😊.


Pokud by jste je nechtěli v červené barvě, zakoupit je můžete i v tmavě modré barvě😊. Obě varianty se mi líbí, žádné výraznější boty ještě nemám, tak jsem zvolila červenou, která se mi na těchto botech opravdu moc líbí😊. I velikostně mi botasky padly jako ulité a moje velikost 38 opravdu odpovídala, nikde mě netlačí a jsou mi akorát😊.


A protože na Stilago mají opravdu velký výběr nejen pro ženy, muže, nadměrné velikosti, boty, kosmetiku, doplňky do domácnosti a jiné, tak bych Vám chtěla ukázat další favority, které jsem si na první pohled zamilovala 😊. Při kliknutí kliknutí níže na růžové nadpisy, budete přímo přesměrováni na stránku Stilago a konkrétní věc, která se mi líbí😊. 

Carmen halenka

Krásná olivová barva, moc pěkný a elegantní střih, z jemně třpytivého saténu😊. Zaujala mě na první pohled💓.

Basic halenka

Krásná a zároveň jednoduchá halenka, s jemnými barvami, kterou člověk nikdy nešlápne vedle😊.

Černý top

Nádherný top, který je oživený dekorativními perlami, který si dovedu představit nosit nejen samostatně, ale i pod sáčko😊.


Vzorované kalhoty

Tyhle kalhoty se mi hrozně líbí, v kombinaci s nějakou basic halenkou budou podle mě vypadat naprosto božsky😊.


Kabelka

Pro ty, kdo mě nějakou dobu už sledují, hlavně na Instagramu, tak není žádná novinka, jak moc miluji kabelky. A u této to byla prostě láska na první pohled💓.



Všechny věci na Stilago jsou originální, je zaručeno rychlé a spolehlivé doručení, což mohu sama potvrdit a lhůta 30ti dnů na vrácení zboží zpět😊.
Tak co, jak se Vám botasky líbí?😊A líbí se Vám některý z úlovků, na který mám zálusk?💓

4 komentáře

Pravidelní čtenáři