Moji letní oblíbenci z Victoria´s secret

Ahoj💓,

kdo by nemiloval značku Victoria´s Secret, snad každá holka💓. Já jejich produkty miluji již několik let a teď přes léto jsem si zamilovala následující produkty💓. 




Victoria´s Secret FEARLESS


Parfémovanou vodu FEARLESS jsem si naprosto zamilovala💓. V této vůni se kloubí tóny kosatce a černého rybízu😊. Je to nádherná květinovo-ovocná vůně, podle mě opravdu ideální na jaro/léto💓. Balení této parfémované vody je opravdu roztomilé a určitě bude krásně zdobit každý kosmetický koutek😊. Mně osobně vydrží celý den, ale podle mě je to dost individuální😊. Vůně voní i mému manželovi a přestože ji na sobě už necítím, manžel tvrdí, že pořád voním😊. Pokud máte rádi sladší a květinové vůně, pak tato bude pro Vás ta pravá😊.


Victoria´s Secret ROMANTIC

Tohle tělové mléko nejde nemilovat. Voní příjemně a sladce, cítím v něm jemně jahody💓. Velmi dobře se roztírá, rychle se vstřebává a provoní celou pokožku😊. Nezanechává žádný mastný film a nelepí😊. A ten obal je prostě nádherně růžový, takže jsem ho musela mít😊. Značka VS má na výběr velké množství pleťových mlék, že si každá žena vybere to svoje😊 . Velký výběr a za velmi dobré ceny mají přímo na Elnino.cz (KLIK).



Victoria´s Secret PASSION STRUCK

Pokud milujete slaďoučké vůně, pak tento sprchový gel nemůže ve Vaší koupelně chybět😊. Já jsem na sladké vůně přímo ujetá, takže tento sprcháč je jako stvořený pro mě💓. V tomto sprchovém gelu lze cítit tóny vanilkové orchideje a šťavnatého ovoce. Já v něm cítím především vůni jablka😊. Pokožka je po umytí krásně hydratovaná a voňavá💓. A ten pocit po osprchování tímto gelem úplně zbožňuji, protože kromě pokožky provoní i celou koupelnu😊.



Victoria´s Secret AMBER ROMANCE

Tělový sprej Amber Romance Vás upoutá opět jeho sladkou vůní💗. Kombinuje vůni vanilky, černých třešní, jantaru, santalového dřeva, cukru, aloe vera a heřmánku😊. Tento tělový sprej nosím neustále v kabelce, hlavně teď v letních dnech, a vždy dle potřeby nanesu na obličej, ruce a nohy😊😊. Oceňuji praktické nanášení pomocí rozprašovače😊. Musím říct, že pokožka po něm nádherně voní, i když je jasné, že ne tak dlouho, jako u parfémované vody, ale to mi vůbec nevadí, protože vždy podle potřeby nanesu😊. A kromě příjemné vůně v horkých dnech i pokožku příjemně osvěží😊. 



Pokud Vás některé výrobky zaujaly nebo se chcete podívat na další nabídku VS produktů, určitě mrkněte na webová stránky Elnino.cz, protože mají nejen větší výběr, ale také velmi výhodné ceny😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři