OOTD : Red mood

Krásný den💓,

jak se dneska máte?💓A jak užíváte horkých letních dnů? 🌕Já tohle teplé počasí úplně miluji a nejradši bych byla, kdyby nikdy neskončilo😊. Miluji teplo, sluníčko a vodu, musela jsem se v minulosti narodit v nějaké exotické zemi u moře😂.

A právě v těchto teplých dnech jsem si oblíbila outfit, který je nejen hezký na oko, ale hlavně je moc pohodlný, což já jako maminka ocením😊.

Nádhernou červenou čelenku s květinovým vzorem jsem si zamilovala na první pohled💓. Je pohodlná, z vlasů neklouže a drží na nich jak přibitá😊. Je to hit letošního léta, který jsem si zamilovala😊. Tuto čelenku mám koupenou pár týdnů zpět z Vídně z Primarku asi za 60 Kč, ale viděla jsem podobný styl i v H&M 😊.


Tuto nádhernou černou kabelku zn. Guess, kterou mám z mého oblíbeného obchodu BigBrands, jste již u mě určitě několikrát viděli na mém Instagramu. Je nejen elegantní, ale také praktická a podle mě velikostí akorát ke kočárku - vejde se mi do ní telefon, peněženka, klíče a kapesníčky😊. Zbytek nosím v přebalovací tašce na kočárku😊.




Červené šaty mám už asi dva roky a kupovala jsem si je tenkrát ve F&F za pár korun😊. Mají velmi příjemný materiál, ideální na velmi horké dny a navíc se momentálně úplně krásně hodí k mojí čelence, takže kombinace jasná💓. Jediná jejich nevýhoda je ta, že se hrozně mačkají😔.


Pokud nemám zrovna chuť na čelenku, nosím k těmto šatům jen sluneční brýle značky Belutti, které mi nejen chrání zrak, ale zároveň jsou skvělým módním doplňkem a k těmto šatům vypadají velmi dobře😊. Brýle mám z Optiky Wagner a jse z nich nadšená! 💓


Velmi stylové a elegantní hodinky zn. Time Chain miluji od prvního momentu, kdy jsem je uviděla! Jsou v barvě Rose gold a vypadají na opálené ruce opravdu božsky💓. Nosím je každý den a představují pro mě především formu stylového doplňku💓.

Překrásný, elegantní a decentní náramek z Měsíčního kamene Premium mám od Thomas Ple Jewellery 💝. Jsem z něj opravdu nadšená, zdobí moji ruku docela často, je z přírodních nedobarvených kamenů a je to kámen žen, jejich ochráncem a léčitelem. Navíc pomáhá nositeli k vnitřímu růstu, síle a štěstí😊.


Tak co, jak se Vám můj OOTD článek líbí? A co Vás nejvíce zaujalo?😍

2 komentáře

  1. Ta čelenka ti velmi sluší, krásně jsi jí zkombinovala s šaty :) které jsou mimo jiné mooc pěkné i po barevní stránce se mi líbí a to já na takovou barvu moc často nejsem.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuji! Já taky takovou barvu moc často nenosím, ale tuto kombinaci jsem si zamilovala :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři