Plavky z BikiniChick

Krásný den💓,

dneska bych Vám chtěla doporučit e-shop BikiniChick, odkud jsem si vybrala opravdu nádherné plavky, které jsou nejen krásné, kvalitní, ale navíc mi sednou jako ulité😊.

Líbí se mi, že v BikiniChick , jsou všechny plavky originální a e-shop nabízí pouze pár kusů od každého produktu, takže se Vám nestane, že je uvidíte na každém rohu😊.



BikiniChick mají svůj slogan Life is better at the beach, takže překlad napovídá, že e-shop nabízí nejen plavky, ale také plážové oblečení a doplňky😊. Produkty pochází z Latinské Ameriky, Střední Ameriky a Austrálie😊. 

Já jsem si vybrala plavky Feathers Muted Clay, které jsou značky CorpoBonito a je u této značky nutné vybírat vždy o číslo větší velikost než máte běžně😊. Značka CorpoBonito je brazislká značka, která se vyznačuje kvalitními plavkami, které nejsou na těle téměř cítit, rychle schnou a tudíž nezůstávají na těle dlouho mokré a hlavně by po jedné sezóně neměly vyblednout. V září jedeme k moři, takže Vám pak podám info😊.

Plavky mě zaujaly na první moment, protože mi přišlo zajímavé jejich zavazování na zádech😊. Mám ráda jednoduché věci, které jsou zpestřeny nějakým drobným detailem a to se u těchto plavek povedlo😊. Jejich barva může na mých fotkách zkreslovat, ale je krásná, jemná starorůžová💓.

Horní díl plavek je typ bandeau a má ozdobné zavazování na zádech, které vypadá podle mě moc hezky a zajímavě💓. 



Spodní díl plavek jsou klasické kalhotky (nemohu si zatím s mými trošku většími boky dovolit šňůrky) a mají na bocích opět ozdobné šněrování 😊.


Přemýšlím, že bych si k těmto krásným plavkám ještě pořídila Plážovou tuniku Muted Clay, která je opravdu krásná, ve stejné barvě a od stejné značky😊.

Zdroj: http://bikini-chick.com/cz/d/muted-clay-goddess-cover-up?id=24
V e-shopu BikiniChick mají i nádherné žabky brazilské značky HAVAIANAS, která má dlouholetou tradici ve výrobě plážových žabek, tudíž žabky jsou velmi kvalitní, odolné proti teplu, pohodlné, lehké, protiskluzové i voděodolné 😊. Mně nejvíce zaujaly sandálky ve zlaté barvě FLASH URBAN😊. Jsou nádherné, co říkáte?💓



Určitě se na e-shop BikiniChick mrkněte, protože tam najdete spoustu krásných a kvalitních věcí, které neuvidíte na každém rohu😊.




6 komentářů

Pravidelní čtenáři