Co nosím v přebalovací tašce

Krásný večer,

spousta z Vás mi průběžně psala, že by chtěli článek nebo video o tom, co nosím v přebalovací tašce, tak tady ho máte😊.

Vzhledem k tomu, že jsem maminka malého prcka, tak na kočárku nosím tašku zn. SKIP HOP, kterou mám z obchodu Kašpárek baby a jsem s ní spokojená😊.



Většinou pak na sobě ještě nosím crossbody kabelku, kde nosím nejnutnější věci jako je peněženka, telefon, klíče a Románkův očkovací průkaz.

V přebalovací tašce nosím přebalovací podložku SKIP HOP, která byla součástí této tašky😊.


Nesmějí chybět vlhčené ubrousky Linteo, které používám na Románka od narození a sedí mu nejvíce. Na zadeček je to pro Románka stejně taková nouzovka, protože když to jde, opláchnu Románkovi zadeček v umyvadle někde na toaletě😊. Ale je skvělý je mít při ruce, když zrovna někde toalety nejsou nebo na špinavé ruce a pusinku😊.


Dále nesmí chybět plenky, vyzkoušela jsem jich hodně, některé sedly Románkovi více a některé méně, zůstáváme však věrní kalhotkovým Pampers pants, protože ty nám vyhovují ze všech nejvíce😊.


V tašce nesmí chybět ani pitný režim - pro Romíka používám jeho oblíbenou flašku zn. SKIP HOP, díky které se naučil pít více tekutin. Jedinou nevýhodou, která mě mrzí je ta, že se obrázek za krátkou chvíli setře a na flašce nezůstane, ale mně to nevadí, máme už několikátou a jsme spokojení😊.
Já zase neustále nosím domácí perlivou vodu ze SodaStreamu v jejich šikovných dámských láhvích o objemu 0,5l, které jsou designově moc hezké a nezabírají moc místa😊. Momentálně používám starorůžovou, která byla součástí nového výrobníku, ale zakoupíte je i samostatně bez výrobníku😊.


Bez čeho neudělám ani krok jsou antibakteriální gely na ruce, jeden pro mě a jeden dětský pro Románka😊. Pro sebe používám buď od Balea nebo Aloe Vera, pro Románka zase čistící jahodový gelík, který voní po jahodách a k dětským rukám je šetrný😊.


Dále v mojí tašce najdete papírové kapesníčky, dětskou plenu látkovou, gumičku do vlasů, propisku, náhradní oblečení pro Romíka, látkovou složitelnou tašku, desinfekční vodu, krabičku na dobrůtky (sušenky) pro Romíka a nějaké ovoce (většinou nakrájené jablko nebo banán).


A bez čeho se neobejdete ve Vaší tašce Vy? Ať už máte nebo nemáte děti😊.


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři