Turecká riviéra: Sentido Numa Bay - ČÁST 2

Krásný den,

dnešní článek bude pokračováním naší úžasné dovolené v Sentido Numa Bay, kam jsme letěli s CK Afrodita a byla to dovolená, která se nám líbila úplně maximálně😊.

První noc po probuzení jsme šli prozkoumat hotel😊. Hotel Sentido byl opravdu nádherný, prostorný a hlavně maximálně čistý😊.

Na těchto bílých ,,káčách" se opravdu dalo točit, posadili jste se a zábava mohla začít! 😀

Disponoval hlavní restaurací a dále 3 a´la carte restauracemi, jako byla rybí, asijská, barbeque, které byly za menší poplatek😊. My jsme zavítali do rybí restaurace, kde jsme měli rezervaci v podvečer a bylo to nádherný! Jedli jsme přímo v restauraci u pláže, bylo krásně prostřeno a čekalo na nás několik chodů výborného rybí menu! 😊 Románek měl kuřecí nugetky a rybku dostával od nás😊. Fotky bohužel nemám, protože už byla tma😌.

Sentido také disponovalo několika bary (v hotelu, u bazénu, na pláži), takže občerstvení jsme měli, ať jsme se nacházeli kdekoliv, stále poblíž, což bylo opravdu skvělé!😊

Měli jsme ultra all inclusive, což znamenalo kromě klasické snídaně, pozdní snídaně, obědu, svačin a večeří, také různé snacky (i půlnoční!), čerstvé ovoce, palačinky, zmrzlina, waffle a spousta dobrot, která Vás jen napadne!😊Nealko a alko nápoje po dobu 24 hodin byly samozřejmostí😊.
Já se na jídlo pokaždé těšila! Proto jsem taky přibrala asi 1-1,5 kg nahoru😁. Ale na dovolené jsem opravdu neřešila, zda si dát to nebo ono. Dovolená je odměnou za celý rok, takže jsem si to náležitě užila😋.

Musím říct, že výběr jídla byl opravdu bohatý a pestrý a já nevěděla, co si mám dát dříve. Sladké, slané, ovoce? Takže můj talíř byl vždy mix všeho😊. Masa a ryby měly úplně výborné, ovoce čerstvé a sladké! A bože, pane bože ty božské lívance a waffle, to byla úplná lahoda a dávala jsem si je každý den💗. Ze sladkého měli na každou večeři výborný dort, který byl však hned pryč (fakt byl mooooc vynikající), takže pro ten jsem si chodila na večeři jako první a až pak následovala klasická slaná večeře😀. Co se týká ostatních dezertů a zákusků, Turci mají prý hodně rádi sladké, takže na mě byly ostatní dezerty sladké až moc, ale manželovi zase chutnaly😊.

Nejvíc jsme byli nadšení, že vše bylo v hotelu u sebe včetně pláže, takže jsme nemuseli nikam daleko chodit😊. Pláž byla menší, písčitá, disponovala lehátky se slunečníky zdarma 😊.Voda byla čistá a nejvíce oceňuji to, že tam byl pozvolný vstup do moře, což je s dítětem úplně ideální😊.

U hotelu bylo celkem pět bazénů - jeden veliký plavecký bazén ve tvaru osmičky, druhý bazén s pozvolným vstupem, takže si u kraje hodně hrávaly malé dětičky, třetí menší bazének - brouzdaliště se skluzavkami, čtvrtý bazén, kam se sjíždělo z tobogánu a skluzavek a poslední pátý bazén, který byl pro 16+, takže si tam mohli odpočinout lidé bez dětí a měli tady svůj klid😊.

V komplexu se také nacházelo dětské hřiště s vnitřní hernou, dále pódium, kde se konaly večerní akce a programy😊. Z večerních akcí většinou Románek vydržel do dětské discotéky, která byla do 21 hodin a pak už byl unavený a šli jsme na pokoj😊. Dětská disco byla každý den a po ní následoval program pro dospělé jako např. Turecký folklorní večer, Disco apod. Románek si dětskou discotéku vždy náramně užil, první večer se mě držel jako klíště v náručí, druhý večer už vedle mě stál a třetí večer už tančil jak o život a ,,motal se tam okolo blonďaté malé Rusky"😀😀.

Náš denní program vypadal většinou tak, že jsme ráno vstali a šli na snídani cca okolo 8:00 hodin, poté jsme šli vyzvednout ručníky a zamířili na pláž😊. Na pláži jsme byli cca okolo 9:00 hodin a našli si vždy volné lehátka se slunečníkem, nejlépe hned v první řadě u moře😊. Románek byl z vody nadšený, většinu času u moře jsme trávili na kraji ve vodě a u vody, hráli si s Románkem, který tam měl svoje hračky (kyblík, lopatičky atd.) nebo si hráli u vody s pískem😊. O nějakém poklidném opalování na lehátku jsem si mohla nechat zdát, ale to mi nevadilo, přece jen jsme tam byli s malým Románkem, tak se s tím muselo počítat😊. Okolo 10 hodiny nám manžel vždy skočil pro svačinku a donesl nám nějaké čerstvé ovoce😊. Okolo poledne jsme se pomalu sbalili a šli se na pokoj osprchovat, abychom následně zamířili na oběd. Skvělé bylo, že tam měli všude dětské židličky i dětské menu, takže co se týká jídla a stolování, tak Románek si nemohl stěžovat na nic, jedl samé dobroty a měl stejné pohodlí jako doma😊.

Po obědě následoval spánek, Románek moc nechtěl zabrat v kočárku, protože všude venku bylo spoustu zajímavých věcí, takže jsme ho nejčastěji uložili na pokoji, kde se cca 1,5 hodiny prospinkal. Když se Romík vzbudil, většinou jsme si zašli dát nějaký snack - waffle, zmrzku apod. a poté jsme strávili zbytek odpoledne u bazenů, kde Romík dováděl v dětském brouzdališti na skluzavkách nebo jezdil s tatínkem na tobogánu😊. Okolo 17:30 hodin jsme šli zpět na pokoj, kde jsme se osprchovali a pěkně oblékli a šli jsme na večeři😊. Po večeři byl před dětskou disco čas, takže jsme většinou chodili ven mimo hotel, kde bylo spoustu obchůdků a stánků, různých atrakcí apod.😊 Turci jsou známí tím, že ve všech stáncích prodávají fake značkové výrobky za zlomkovou cenu, takže se to tam jen hemžilo známými značkami😀.

Teď jsem si tak vzpomněla - jeden večer jsme takto šli po večeři opět na procházku a u cesty byl manželský pár s velbloudy, kteří nás jako turisty samozřejmě zaujaly. Jenomže u Turků se stačí jen mírně podívat, jsou to rození obchodníci a už Vás mají v hrsti😁.  Ptala jsem se tedy, kolik vyfocení s velbloudy stojí a než se mi dostalo odpovědi, už jsme měli jejich čepice na hlavě a i s Románkem seděli na velbloudovi😁😁😁. Ale byl to skvělý zážitek, i když Románek ho proplakal😁😔.

No a po obchůzkách po obchodech a uličkách jsme se vrátili na dětskou discotéku, která zakončila náš den, protože Románek víc nezvládl😊. Pak jsme Románka uložili do postýlky a my odpočívali v obývacím pokoji nebo na balkóně😊.

Za náš pobyt jsme byli na dvou výletech, ale o tom Vám zase napíši příště😊.