Paco Rabanne Lady Million Lucky

Krásný den💓,

dneska bych Vám chtěla dát tip na parfémovanou vodu Paco Rabanne Lady Million Lucky, kterou jsem si za poslední měsíc opravdu oblíbila😊. Celkově Paco Rabanne má svůj styl vůně, který je znát v každém jejich parfému. 


Parfémová voda Lady Million Lucky od Paco Rabanne mě zaujala na první moment svým krásným a neobvyklým obalem😊. Obal této parfémové vody bude jistě zdobit toaletní kout každé ženy a vynikne v něm💗

Tato parfémová voda je smyslná - je spíše sladší, ale ne přeslazená 😊. Obsahuje totiž také květinové a dřevité tóny😊. Určitě to není vůně, kterou cítíte na každém rohu, je jedinečná 😊. 

Vydrží opravdu vonět po celý den a hodí se jak na běžné nošení tak na to příležitostné😊. Ve vůni cítím jemně maliny, lískové oříšky, růže a také santalové dřevo😊. Je lehká, svěží a není to rozhodně žádná těžká vůně😊. 


Základ parfému je tvořen cedrem, kašmírovým a santalovým dřevem, medem. Hlavu parfému tvoří maliny a srdce parfému pak lískový oříšek, jasmín a růže😊.

Tuto parfémovou vodu bych doporučila spíše na období podzim/zimu, ale neuděláte s ním chybu ani na jaře😊. Osobně bych řekla, že tato parfémová voda se bude líbit jak mladším, tak starším ženám😊.


Já jsem s tímto parfémem moc spokojená a to nejen kvůli jeho výdrži, ale také neobvyklé vůni, kterou necítím na každém rohu😊. Tuto vůni bych určitě doporučila a mohla by být pěkným dárkem pro vaši sestru, maminku nebo kamarádku k Vánocům😊.

1 komentář

  1. Flakonek je hezký :) od Paco Rabanne jsem nikdy vůni neměla.. ani jsem žádnou v parfumérii neočichávala, budu to muset napravit.


    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři