MARK face and body: Mýdlo s aktivním uhlím na aknózní pleť a Organická pleťová voda Neroli

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla napsat recelnzi na dva produkty od MARK(a) 😊. Jejich peelingy jsou famózní, o tom žádná, takže já jsem se moc těšila až zkusím z jejich nabídky i něco jiného a jestli to bude stejně tak dobré😊. Vybrala jsem si dva produkty, které lze používat v návaznosti na sobě, ale i samostatně - mýdlo s aktivním uhlím na aknózní pleť a Organickou pleťovou vodu Neroli😊.



MARK Mýdlo s aktivním uhlím na aknózní pleť


Tohle mýdlo je určeno pro mastnější či problematickou pleť. Já nemám vyloženě nějak problematickou pleť, ale mívám jednou za čas ,,špatné období", kdy se mi na tváři objeví více pupínků a tak v tuto dobu musím sáhnout po trošku jiné péči než obvykle. Máte to někdo stejně?

Teď mám zrovna poslední dobou ,,horší pleťové období" a tak jsem konečně mohla začít MARK mýdlo používat a pořádně ho tak vyzkoušet😊. 

MARK mýdlo je ručně vyrobené, přírodní a obsahuje aktivní černé uhlí. Kromě toho, že uvolní ucpané póry, tak umí hloubkově vyčistit pokožku a zamezovat další tvorbě pupínků. V mýdle je obsažen taký známý Tea Tree olej - ten má za úkol stahovat póry, regenerovat problematickou pleť a navíc má antibakteriální a protizánětlivý účinek. Pokožka je navíc ošetřena a doplněna o hydrataci díky ricinovému, olivovému a kokosovému oleji. 


Když mám problémy s pletí, tak mýdlo používám dvakrát denně - ráno a večer. Na navlhčenou tvář aplikuji mýdlo. Pomáhám si k tomuto vyčištění pleti konjak houbičkou, která je velmi šetrná a přijde mi, že se mi pleť takto čistí lépe. Mýdlo vytvoří na pleti takovou jemnou pěnu a nesmí se dostat do očí, takže tuhle partii vždy vynechávám. Poté mýdlo opláchnu a tonizuji Organickou pleťovou vodou Neroli. 

Musím říct, že pokud mýdlo používám opravdu poctivě 2x denně každý den, tak po cca 3-4 dnech vidím opravdové zlepšení na pleti - pupínky jsou zahojenější, je jich méně a pleť je po každé aplikaci hloubkově vyčištěná. Navíc póry jsou méně viditelné. Tohle mýdlo musím  musím určitě doporučit! :-) A myslím, že i cena 155 Kč je velmi dobrá, protože mýdlo vydrží docela dlouho.

MARK Organická pleťová voda Neroli


Přírodní pleťová voda Neroli slouží k dočištění pleti a je vhodná na všechny typy pleti, včetně citlivé, kterou mám já. Kromě čistících účinků navíc regeneruje podrážděnou/poškozenou pokožku. Navíc má jemnou květinovou vůni.

Já tuto pleťovou vodu používám k dočištění a také jako 2. krok po použití Mýdla s aktivním uhlím, kdy mi vždy ještě vyčistí zbytky make-upu, především z okolí nosu. Pleť příjemně osvěží, nevysušuje ji a vyčistí ji. 


Organickou pleťovou vodu můžete využít kromě čištění pleti také na osvěžení pleti a to kdykoliv během dne nebo jako vlasové tonikum. Já využívám na dočištění pleti a jsem v tomhle směru spokojená, protože mě opravdu dobře dovede zbavit zbytkových nečistot a make-upu. Jediný co mě mrzí, že mi lahvička vydrží jen cca měsíc při každodenním používání, uvítala bych větší balení. Cena je 275 Kč. Osobně bych uvítala (vzhledem k tomu, že mi lahvička vydrží cca měsíc) trošku nižší cenu, ale zase je to čistě přírodní produkt a ty většinou bývají dražší😊.

 Máte zkušenost s těmito produkty?😊


15 komentářů

  1. Já jsem ještě bohužel nic od Mark neměla, budu muset napravit. :-)
    https://lubeautyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto mydlo som používala od inej značky a mala som ho veľmi rada. Každopádne tá pleťová voda ma zaujala 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsem moc spokojená s oběma produkty!:-) A nejlépe, když používám oba společně :-)

      Vymazat
  3. Ještě jsem od nich nic neměla. Produkty vypadají zajímavě :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  4. Od Marka jsem měla jejich peelingy a jsou skvělé, dokonalé, problematickou pleť nemám, mýdlo bych tudíž nevyužila, ale pleťovka mě zaujala , jen ta cena, no... :-D, ale to je téměř vždy u přírodní kosmetiky, řekla bych, že mnohem těžší udržet produkt tak, aby se nezkazil :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě od značky Mark lákají peelingy.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Mydlo mám doma a je skvelé, vodičku tiež, avšak s vôňou ruží a tiež mi vyhovuje. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. S produkty zkušenost nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela něco na suchou pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni na jejich stránky, mají docela velkou nabídku :-)

      Vymazat
  8. Já jsem svoje "špatné období" snad už nadobro překonala, takže tohle by pro mě úplně nebylo. Ale moc hezký článek :)

    Eliška z www.shelfofbeauty.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři