Produkty na pleť z nové řady GdanSkin zn. Ziaja

Krásný den,

řadu GdanSkin od Ziaja jsem vám již několikrát ukazovala na svém IG a konečně po vyzkoušení všech produktů (a že jich bylo!) vám můžu napsat recenzi na tyto produkty😊.

Tato řada je inspirována městem Gdaňsk😊. Řada má jemnou vůni, já v ní cítím moře a vůni přírody😊. GdanSkin řada je jako stvořená pro zimní období, protože udělá dobře dehydratované a suché pokožce. A protože je produktů opravdu hodně, rozdělila jsem je do tří článků. Dnes vám napíšu o více produktech na pleť.


Produkty na pleť z nové řady GdanSkin zn. Ziaja


Denní krém rozsvětlující SPF 15

Tento denní krém je velmi lehký, takže přes den úplně ideální. Rychle se vstřebává a na pleti nelepí. Je vhodný spíše pro sušší pleť, ale i mojí normální pleti vyhovuje, obzvlášť teď v zimě. Jeho vůně je jemná a nevadí mi😊. 

Krém by měl obsahovat rozesvětlující částice, které dodají tváři zdravý a zářivější vzhled. Tento denní krém chrání pokožku před ztrátou vlhkosti,  jejím stárnutím a měl by vyhlazovat vrásky, což zatím nedovedu posoudit😊. Po použití krému je moje pleť hydratovaná a hebká. Bohužel rozjasnění jsem nějak extra nezaznamenala, ale nevadí mi to, protože myslím, že za cenu 129 Kč prokáže společně s používáním séra GdanSkin dobrou službu😊.


Booster anti-age hydratační

Sérum GdanSkin je za mě naprostá bomba vzhledem k jeho ceně 139 Kč😊. Zamilovala jsem si ho na první použití! Použít ho můžete buď samostatně pod make-up nebo v kombinaci s denním/nočním krémem.

Já používám s denním krémem a musí říct, že je to skvělá kombinace pod make-up!😊 Tohle sérum pokožku hydratuje, pokožka je po něm hebká a pružná. Musím říct, že za mě je tohle velmi dobré sérum, které se vyrovná mnohem dražším, které jsem vyzkoušela😊.


Noční krém kolagenový

Noční krém se velmi rychle vstřebává a nezanechává žádný lepivý a nepříjemný pocit. Hydratuje dlouhodobě pokožku a ta je ráno po jeho použití hladká a jemná na dotek😊. Jeho úkolem kromě hydratace je také zmírnit vrásky, což zatím nedovedu říct😊. 

Já osobně bych snesla, kdyby byl trošku hutnější. Ale to je tím, že já na tu noc mám ráda pořádně hutné krémy nebo olejíčky😊. Za cenu ale lidových 129 Kč je fajn a věřím, že některým bude takto vyhovovat😊.


Tato mlha zvlhčuje a tonizuje pokožku. Já ji využívám teď přes zimu především na pleť a to kdykoliv během dne, kdy potřebuji osvěžit, pokud jsem unavená  nebo chci dodat mému obličeji vzpruhu a trošku života😊.  Ideální je tato mlha podle mě i na cestování.
Největší využití ovšem najde v létě a to i na pokožku těla, kdy bude skvělým pomocníkem v horkých letních dnech a pokožku tak příjemně osvěží😊. Využití najde také třeba po sportu.

Ten pocit po aplikaci mlhy je totiž tááák příjemný a jakmile tento produkt jednou zkusíte, už ho nedáte z ruky. Hydratační mlha GdanSkin by měla kromě osvěžení a hydratace také pečovat o pokožku, což jsem nezaznamenala, ale upřímně mi to vůbec nevadí😊. Za mě určitě skvělá věc za pár korun!😊 Minimálně na léto taková ,,povinná výbava"😊.


Mycí olej na obličej hydratační

Tento olej je určený k odlíčení a vyčištění suché pokožky. Vzhledem k jeho mastnotě bych ho nedoporučila pro mastnou pleť. Moji normální pleti neudělal nic a vyhovoval jí😊.

Mycí olej má praktickou pumpičku - tento typ aplikace mám velmi ráda. Olej má hydratační a zklidňující účinky díky obsahu řasy Laminaria ochroleuca. Olej je bez parfemace a nenarušuje lipidovou bariéru epidermis😊. Musím říct, že moji pleť s normálním denním líčením vyčistil opravdu dobře a prošel i zkouškovým testem - dočištění tamponem s micelárkou, kdy na něm nezůstalo nic. Na oční make-up  nedoporučuji.

Použití je jednoduché - nanést cca 2-3 dávky oleje do vlhké dlaně, rozetřít na pokožce a opláchnout. Já používala ale tak, že jsem navlhčila pleť a cca 3 dávky aplikovala na konjak houbičku a pleť tak odlíčila😊. Výhodou pak bylo i to, že jsem nebyla od oleje mastná😊.

Za cenu 169 Kč je mycí olej naprosto skvělý a určitě bych ho doporučila hlavně suché pleti a jak jsem psala, i moje normální pleť ho snesla v pohodě! 😊Balení za cenu 169 Kč mi vydrželo asi něco málo přes měsíc.

Hydrogelová maska na obličej a tělo

Wow! Z tohoto produktu jsem opravdu nadšená! Nenechte se zmást malým balením, protože vám vydrží dlouho, takže za cenu 119 Kč opravdu parádní koupě!😊 Hydrogelová maska obsahuje mnoho zklidňujících a hydratačních látek jako je např.  mořský kolagen, d-panthenol, měsíček, řasu Laminaria ochreleuca a další😊.

Maska pokožku zklidní (vhodná i na pálení pokožky vlivem sluníčka) a také hydratuje. Maska se neoplachuje! Normálně se nanese na tvář a nechá se působit do té doby než se do obličeje hezky vsákne. U mojí pleti je to cca půl hodinka a normálně u toho můžete dělat běžné denní činnosti 😊. Občas ji použiji i na noc než jdu spát😊.

Na tváři je maska velmi příjemná na pleti a pleť je po ní zklidněná, hydratovaná a vyživená. Tento produkt doporučuji všemi dvaceti!😊


Příště se můžete těšit na pokračování, kdy vám představím produkty opět z nové řady GdanSkin - tentokrát se bude jednat o tělové produkty😊.

10 komentářů

  1. O téhle řadě sem už slyšela u docela dost lidí. Ziaja je celkově opravdu fajn hlavně i za tu cenu. Z těchto produktů mě zaujala hlavně ta mlha a maska :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá dobře 😄. Nejvíce mě zaujal mycí olej na obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý Luci a ještě ta maska, ta je úplně úžasná! :-)

      Vymazat
  3. Ty jo, já značku Ziaju až tolik nemusím. Ještě si mě ničím neomotala kolem prstu, ale tahle řada vypadá skvěle. Líbí se i mně :) nejvíce mě zaujal ten mycí olej.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, jestli budeš zkoušet, dej vědět, jak ti sedla! :-)

      Vymazat
  4. Tuhle sadu jsem bohužel ještě nezkoušela, ale veřím, že bude fajn. Sama mám produkty od Ziaja moc ráda. :) Já ted používám jejich sadu na problematickou pleť, takže pokud by Tě akné také občas sužovalo, mám na tohle téma na blogu i článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip Luci, musím se k tobě na článek mrknout ! :-)

      Vymazat
  5. Nevím jestli můžu komentovat, když se nevyjadrim k danym produktum, ale chtela bych pochválit znacku za telovou kosmetiku, zatim nejlepší co sem měla - tělové mléko s arganovým olejem, super cena, baleni, pro mě prijemna vůně,... a dalsi u mě čekaji na vyzkoušení

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři