Moje oblíbené letní produkty od Nivea

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla ukázat čtyři oblíbené produkty od Nivea, které mám velmi ráda a používám je především na jaře/v létě.



Osvěžující sprchový gel love sunshine


Nevím jak vy, ale já naprosto zbožňuji vůni opalovacích prostředků. Proto jsem si zamilovala i tento sprchový gel, který úžasně navodí letní atmosféru někde na pláži u moře💓. Kromě vůně právě po opalovacích prostředcích je ve složení výtažek z Aloe Vera. Velmi dobře pění a pokožku nevysušuje. Za mě ideální společník do sprchy na navození letní atmosféry😊.



Sprej antiperspirant Black and White


Miluji vůni tohoto antiperspirantu, která je jemná a svěží. Navíc mám vyzkoušené, že opravdu nezanechává bílé stopy na tmavém oblečení, což je pro mě hodně důležitý😊. Navíc neobsahuje alkohol😊. Stačí, když si ho nastříkám ráno a celý den se pak už nemusím přestříkat a cítím se dobře😊. Samozřejmě je to individuální, protože každý se jinak potíme, ale za mě opravdu skvělý antiperspirant😊. 


Osvěžující tělové mléko na nohy Q10


Tohle tělové mléko s koenzymem Q10 je skvělé, pokud trpíte na unavené či těžké nohy. Po náročném dni je to přímo vzpruha, protože pokožku nohou dovede perfektně osvěžit😊.  Mléko obsahuje chladivý mentol, což je opravdu příjemné. Tělové mléko by mělo zpevňovat pokožku a zbavovat celulitidy, ale já ho nepoužívám pravidelně, takže na sobě zpevnění ani mizení celulitidy nepozoruji😊. Co ale můžu říct, že kromě příjemného svěžího pocitu je pokožka hydratovaná a heboučká😊. Mléko se rychle vstřebává a nezanechává mastný pocit😊. Pokud mě bolí nohy, jsou unavené nebo je období jara/léta, tak na tohle mléko nedám dopustit😊.




Tónovací tělové mléko pro normální až tmavší pokožku


Tohle tónovací pleťové mléko nejen hydratuje, ale také dodává při dlouhodobém používání opálený vzhled. Obsahuje výtažky z gingko biloby a jadérek hroznového vína😊. Navíc hrozně příjemně voní. Já tohle mléko používám až jakmile jsem trošku opálená, tak jednou za pár dní namažu, aby se opálení přirozeně zvýraznilo / rozzářilo nebo naopak, když vidím, že opálení mizí, tak začnu používat pravidelněji. Mléko se rychle vstřebává a nezanechává špinavé fleky na oblečení😊. Za chvíli začíná opalovací sezóna, takže po tomto mléku opět sáhnu😊.




Máte s některým z těchto produktů zkušenost?😊

6 komentářů

  1. Jejich tělová mléka mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé produkty :-) Ich antiperspiranty mám rada :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Ten antiperspirant je supeer :) můj nej :) líbí se mi jeho nový obal, už to chtělo změnu!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujalo mne tónovací tělové mléko 😊.

    OdpovědětVymazat
  5. To tónovací mléko mám ráda, ale chce to už aspoň mírně opálený základ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháč bol zlacnený v DMKu, škoda, že som ho nevzala. :/

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři