Vlasové produkty značky ikoo

Krásný den💗,

dneska bych Vám ráda představila tři vlasové produkty značky ikoo😊. Značku ikoo jsem do té doby neznala a byla jsem na ní velmi zvědavá😊. Jedná se o německou značku vlasové kosmetiky, která je vyráběna v Koreji dle místních receptur. Od této značky jsem měla možnost vyzkoušet šampon, kondicionér a také suchý šampon.


Šampon pro nepoddajné a kudrnaté vlasy a kondicionér pro nepoddajné a kudrnaté vlasy


Šampon i kondicionér jsou určeny pro nepoddajné a kudrnaté vlasy. Já sice kudrnaté vlasy nemám, ale mám vlasy husté a nepoddajné, takže jsem si řekla, proč tento šampon s kondicionérem nevyzkoušet😊.


Oba produkty obsahují olej z Camelie, která dodá vlasům antioxidanty a vitamíny. Šampon i kondicionér v sobě kombinují extrakty ricinového a avokádového oleje. Vlasy jsou díky tomu uhlazené a změkčené, ale stále mají svůj objem  a nejsou zplihlé😊.

Musím říct, že mě oba produkty mile překvapily. Příjemně voní, pěkně pění a vlasy jsou po jejich použití nadýchané a působí upraveně😊. Určitě můžu tento šampon s kondicionérem doporučit😊.


Suchý šampon v pěně

Bez suchého šamponu bych už nemohla fungovat. Těšila jsem se až vyzkouším tento suchý šampon v pěně - do té doby jsem s pěnovým suchým šamponem zkušenost neměla. Proto mě zajímalo srovnání s klasickým suchým šamponem, který používám běžně😊.


Pěnová textura tohoto suchého šamponu slibuje odstranění přebytečné mastnoty a pocit právě umytých vlasů.  Šampon navíc obsahuje výtažek z bergamotu, jasmínu, irisu a santalového dřeva😊.

Abych byla upřímná, za mě je tento produkt obrovské zklamání a už bych si ho nepořídila. Vlasy mi téměř neodmastil v porovnání se suchým šamponem, který používám běžně a navíc mi vadila i ta mokrá hlava díky jeho pěnové konzistenci😔. Musela jsem je pak rychle přefénovat. Takže za mě bohužel ne😔.

Máte zkušenosti s produkty ikoo? Já se chystám vyzkoušet jejich kartáče na vlasy, které jsou dle recenzí výborné.

4 komentáře

  1. Tahle značka mi něco říká, ale žádné zkušenosti s ní nemám. Každopádně mě velmi zaujala :) super článek!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Značku nepoznám, no popravde ma ani nijako nezaujala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Toho sucháče je škoda , nic podobného jsem nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři