Moji oblíbenci z Dulcia natural

Krásný den všem 💗!

Produkty od značky Dulcia mám velmi ráda a vždy jsem s jejich výrobky byla spokojená. Zaměřují se na přírodní kosmetiku, kterou vyrábí ručně😊.

Dneska bych Vám chtěla doporučit výrobky, které mám od této firmy moc ráda a můžu Vám je opravdu doporučit všemi deseti😊.




BIO mátová voda


Tato mátová voda je velmi osvěžující a příjemná. Přes léto to byla povinná výbava v mojí kabelce😊. Mátová voda má antiseptické a antibakteriální účinky. Navíc má schopnost stahovat póry, takže je vhodná pro problematickou a mastnou pleť😊. Díky svým desinfekčním účinkům nejen, že čistí, ale i potlačuje růst bakterií, které způsobují například akné😊.



Mátovou vodu můžete také využít jako pomocníka při spálení od sluníčka, po holení nebo i jako repelent😊.

Dokonce ji můžete použít i na vlasy - zabraňuje nadměrnému mastění vlasů a stimuluje jejich růst. A pokud nemáte zrovna při ruce ústní vodu, tak mátová voda vám tuto službu také prokáže😊.

Zinková mastička


Zinková mastička je za mě nejlepší produkt od Dulcia (z těch, které jsem zatím vyzkoušela) a jeden z nejlepších kosmetických výrobků vůbec💗.

Tato mastička má zklidňující účinky a pomáhá při akné, opruzeninách, oparech. Chrání pokožku před vlhkostí a zklidňuje její podráždění😊. Sílu této léčivé mastičky doplňují oleje z levandule a meruňky.


Mně se tato mastička nejvíc osvědčila na akné. Pokud se mi udělají nějaké pupínky, natřu přes noc na postižená místa a ráno je moje pokožka v mnohem lepším stavu. To dělám do doby, než se mi akné hezky zahojí. Tato zinková mastička je za mě úplný zázrak!💗


Krémový deodorant citrónová tráva a máta

Krémový deodorant jsem zkoušela poprvé od Dulcia a musím říct, že byl moc fajn😊. Složení tohoto deodorantu zabraňuje množení bakterií, které způsobují zápach, ale zároveň neblokuje potní žlázy. Tělo se tak zbavuje škodlivin z těla, ale bez zápachu😊.


Stačí si nanést malé množství a dobře rozetřít v podpaží. V podpaží nejsou po aplikace žádné fleky nebo cokoliv😊. Vůně je velmi příjemná a navíc deodorant mohou používat jak ženy, tak muži a plusem je to, že je absolutně neškodný pro organismus😊.



Gel Aloe vera s bylinkami

Gel Aloe vera obsahuje kromě samotného Aloe také esenciální oleje, levanduli, bazalku či oregáno.  Má opravdu léčivé účinky, takže ho můžete využít na hojení menších ran jako jsou říznutí, oděrky, dále na menší popáleniny, koutky, akné, opary, štípance nebo i kožní a nehtové plísně😊. Gel podporuje tvorbu nového epitelu a dovede chránit před bakteriální infekcí😊. 
Obsažený oregánový olej má silné antioxidační a protiplísňové účinky, bazalka naopak chrání a omlazuje pokožku. Levandule má zase antibakteriální účinky, takže dovede nejen rychleji zastavit ránu, ale také ji vydezinfikovat😊.


Mně se tento gel osvědčil opravdu na všechno - mám ho vyzkoušený jak na koutek, tak na akné spolu se zinkovou mastí, dále také na odřeniny a různé oděrky a nemůžu si ho vynachválit😊. Gel Aloe vera s bylinkami by neměl chybět v žádné domácí lékarničce, protože je to opravdu malý zázrak😊.

Balzám po holení s Aloe vera

Tento balzám je naprosto boží!💗 Zklidní a zchladí pokožku, která je podrážděná od holení. Navíc ji dovede hydratovat, zvláčňovat a díky stahujícímu efektu dochází k lepšímu zacelení drobných ranek😊. Balzám v sobě obsahuje šťávu z Aloe vera, silně regenerační šípkový olej a také ricinový olej, který má hojivé účinky. Balzám se velmi dobře roztírá, má příjemnou vůni a mohou ho používat nejen ženy, ale i muži. Určitě mohu doporučit!😊



Maska a peeling 2v1 - hydratační

Na tomto produktu se mi líbí, že lze použít na dva způsoby - jako peeling nebo maska. Já používám oba způsoby - podle nálady, času i aktuálních potřeb pleti😊. Peeling zbaví pokožku odumřelých buněk, vyčistí ji a detoxikuje. Naopak maska dodá pleti potřebnou hydrataci, rozjasňuje, působí proti vráskám a vyhlazuje mimické vrásky😊. Masku i peeling si dělám dle potřeby, maximálně však 2x týdně. Pokožka je po její aplikaci nádherně hebká, rozzářená, hydratovaná a zbavená odumřelých kožních buněk😊.



Určitě se na kosmetiku Dulcia mrkněte, protože je nejen přírodní, ale hlavně skvělá a účinná💗.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři