Šampon na vlasy a toaletní voda pro děti

Krásný den,

před nějakou dobou jsem Románkovi pořídila novou toaletní vodu😊. Románek mi totiž pořád bral moje voňavky a jakmile viděl, že se já voním, tak chtěl taky a byl pořádně neodbytný. Tak jsem si řekla, že je na čase mu pořídit jeho toaletní vodu.


Toaletní voda Minions pro děti

Po dlouhém vybírání jsem zvolila toaletní vodu s Mimoněm, protože Románek má Mimoně moc rád😊. Byla jsem velmi zvědavá na to, jaká vůně to bude, neuměla jsem si představit, jak voní toaletní voda pro děti😊.


Musím vyzdvihnout krásné balení i s přívěškem Mimoně okolo víčka, které si Románek ihned zamiloval. V popisku se uvádí, že vůně je hravá, svěží a jemná. Musím říct, že vůně voní i mně samotné, protože já miluji sladké vůně a tato sladká je😊. Hodí se jak pro holčičky, tak pro chlapečky a já v ní cítím trošku cukrovou vatu. Je opravdu hodně příjemná a jemná, nic silného. Nečekejte ani nějakou výdrž, ale já osobně si myslím, že za 113,- splní účel - dítko má radost z toho, že má svoji stylovou voňavku, která voní opravdu příjemně, takže ji určitě odpustíte i tu nic moc výdrž 😊.Za sebe a Románka můžu říct, že na první takovou dětskou vůni spokojenost😊.


Šampon pro děti Tropical Mango

A protože Románkovi zrovna docházel i šampon, tak jsem se porozhlédla i po něm. Vyhrál to nakonec šampon L´Oréal Paris 2in1 Tropical Mango, který je určen nejen na vlasy, ale i tělo😊. Šampon vůbec neštípe v očích, což je soudím pro každou maminku priorita😊. Navíc stačí opravdu trošku a velmi dobře pění. Takže pro krátké vlásky chlapečků vydrží dost dlouho.


Co mě ale nejvíc překvapuje, je ta náááádherná vůně, po které voní vlásky ještě do druhého dne😊. Té vůně bych se v Románkových vláscích opravdu učichala. Za cenu 116,- budu určitě pořizovat další balení a můžu jen a jen doporučit😊. Můžete si vybrat i jinou vůni tohoto šamponu😊.

Jsem mile překvapená z obou výrobků a určitě je Románkovi za tu cenu pořídím zase😊.




2 komentáře

  1. Super :) produkty, které neštípou v očích a děti se jich nemusí bát jsou skvělé!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip. My máme dětskou toaletní vodu od Yodeyma a taky jsme moc spokojeni. 😊

    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři