Hexbug Nano Space - Discovery Station

Krásný den💓,

dneska bych Vám chtěla dát tip na hračku Hexbug Nano Space - Discovery Station, která je sice určena pro děti od 3 let, ale za dozoru dospělého se určitě bude líbit i mladším dětem😊.
Pro Románka je to první hračka takového typu a jeho nadšení z Discovery Station je opravdu obrovský😊.



První nám vždy začíná s Románkem zábava při stavění této Discovery Station, se kterou mi Románek vždy pomáhá. Abych byla upřímná, tak dostavět ji s Románkem v klidu je nadlidský výkon, protože zábava pro něj začíná už při sestavení pár dílků, kdy celý natěšený zapíná brouky a ještě jim občas rád dělá překážky, aby měli trasu složitější😁. Když se ale přece jen dostaneme s Románkem do zdárného konce, tak zábava je ještě větší! 


Ale říkám, s mým malým nedočkavcem je to občas nadlidský výkon😁. Pohyblivé brouky Románek naprosto miluje, rád jim nasazuje skafandr, nechá je řídit rover nebo vstupovat do vzduchotěsného průchodu. A aby toho nebylo málo, nechává je hlavně běhat všude, kde ho napadne - i mimo Discovery Station - nejlépe po celém bytě. Dokonce s nimi chodí někdy i spinkat 😁. Teď jsem na to už zvyklá, ale když to udělal poprvé, nečekala jsem to. Normálně jsme leželi v posteli a najednou jsem se lekla, co to po mně leze a samozřejmě Románkův robotický brouk. Teď se tomu směji, ale první moment jsem měla skoro infarkt, jak jsem se lekla😁.


Discovery Station je skvělá zábava nejen pro děti, ale i dospělé se kterou se dá zabavit na opravdu dlouhou dobu. Děti si navíc při stavbě tohoto setu rozvíjí dětskou kreativitu a jemnou motoriku. A za  chvíli se blíží Vánoce, takže Hexbug Nano Space - Discovery Station mohu doporučit všemi deseti, protože se u toho zabaví celá rodina a věřte, že se jen tak od ní neodtrhnete😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři