Provoněná domácnost s Yankee Candle

Miluji voňavou domácnost a svíčky! 💗Nejvíc u mě vedou dva druhy svíček - buď klasické ikeácké  a nebo moje nejoblíbenější Yankee Candle, které jsou za mě nejlepší, jaké mohou být, jen jsou cenově trošku vyšší, ale za to kvalitní. Proto jsem byla šťastná, když na mém oblíbeném e-shopu Elnino zavedli do nabídky svíčky Yankee Candle a za mnohem nižší ceny😊. Na svíčkách YK mám ráda opravdu tu krásnou intenzivní vůni, která provoní celý byt, skvělý design a dlouho výdrž hoření. Níže Vám ukážu moje oblíbenkyně, které najdete za hubičku na Elnino😊.





YK Fluffy towels


Tohle je přesně typ vůně, kterou já opravdu můžu💗. Čistá a svěží vůně, která voní po čerstvě vypraných a nadýchaných ručnících😊. Cítit v ní můžete například bergamot, jablko, citrón, broskev, levanduli či dřevité a pižmové tóny. Tuto vůni jsem měla již po několikáté, mám ji ráda, protože opravdu provoní byt velmi příjemnou a svěží vůní. Můžete si ji klidně vzít i do kanceláře, protože tahle vůně určitě nikoho neurazí😊.

 


YK Soft Blanket


Tuhle čistou vůni mám také poněkolikáté, protože je jemná a cítím v ní hodně vanilku, kakao a pižmo. Tóny vanilky patří mezi moje oblíbené, takže není divu, že tuhle vůni zbožňuji! 💗Ve svíčce Soft blanket najdete dále závan citrusů, ostružin, růží nebo ambry. Je to svěží, příjemná vůně - trošku na styl Fluffy towels a mohu jen a jen doporučit💗.



YK Home Sweet Home


Vůně Sweet home se řadí mezi takové ty typické vánoční💓. Je to krásně hřejivá vůně upečeného štrůdlu a čaje, kde můžete cítit skořici, jablíčko nebo muškátový oříšek. Tento typ vůní patří u mě nejen k Vánocům, ale ráda si ji zapálím i během roku, kdy se chci naladit na příjemnou a hřejivou atmosféru, přesně jako je tomu o Vánocích💓.




Pokud milujete maliny, pak tohle bude vůně přímo pro Vás! 💓Nasládlá vůně malin doplněná o vůni třešní, pomerančů, jahod a mandarinek Vás okouzlí, pokud milujete sladké a pižmové akordy. Přesně tohle já můžu!💓


Yankee Candle svíčky jsou moje srdeční záležitost a nedám na ně dopustit a věřím, že všechny milovnice svíček mi dají jistě za pravdu💓.



















4 komentáře

  1. Já svíčky miluji. Mám jich doma spousta a stále dokupuji. Není jich nikdy dost. Tyhle yankee candlee jsou vážně kvalitní, dokáží hořet i několik hodin. Ale také provoní dům za několik minut. Nechala jsem se inspirovat článkem a k Vánocům jsme si přála dvě příchutě z tohoto článku a už po prvním zapálení jsem spokojená. I přítelovi zavoněly. Se svíčky jsem dostala i koberec a krásnou vázu ,takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle svíčky Yankee Candle jsou fajn do té doby, než si přečtete cenovku na nich. Ta mi přijde fakt jako úplně směšná. Chápu, že prostě tady máme různé cenové hladiny zboží, zvláště toho spotřebního, ale tohle je blbost. Zvlášť když existuje spousta kreativních návodů a kreativní potřeby, se kterými si podobné svíčky podle vaší chuti můžete udělat i doma.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky doma milujeme Yankee Candle svíčky. Jsou sice dražší, ale ta vůně za to fakt stojí, za tím si stojím zase já, haha. Máme je rádi dokonce natolik, že jsme si jednu dali do bio sauny, jen aby to tam příjemně provoněla. Na těch svíčkách je totiž super to, že voní, i když nehoří. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři