Zubní potřeby při ortodontické léčbě

 Krásný večer všem,

protože mě zanedlouho čekají fixní rovnátka, tak jsem nelenila a objednala si už nějakou zásobičku na dentální hygienu, která je velmi důležitá a kor při léčbě rovnátky. Samozřejmě na e-shopu, kde jsem nakupovala najdete mnoho produktů na zuby.

V první řadě jsem si vybrala mezizubní kartáčky, které jsou velmi důležité a to nejen při ortodontické léčbě. Přímo tyto mezizubní kartáčky mi doporučila i moje dentální hygienistka, takže jsem správně zvolila i požadovanou velikost přesně pro mé zuby.


Dále jsem si vybrala kartáčky na zuby, které jsou přímo určené na čištění zubů s rovnátky. U většího kartáčku zn. Curaprox jsou zastřižená vlákna s výklenkem právě na rovnátka. Dva menší kartáčky slouží také při ortodontické léčbě k důkladnějšímu vyčištění zubů, především v okolí zámečků, kam se normální kartáček dostane těžko.





Vzala jsem si také tablety pro indikaci zubního plaku, protože si budu chtít zezačátku kontrolovat, zda mám zuby s rovnátky správně vyčištěné. Takže pro takovou moji kontrolu, přeci jen s rovnátky to čištění bude trošku jiné a já chci mít jistotu, že zuby jsou správně vyčištěné.


Poslední věc, kterou jsem si objednala bylo dentální zrcátko, abych si mohla lépe zkontrolovat zuby a případně zkontrolovat označený plak z výše objednaných tablet pro indikaci plaku.


Věřím, že tento článek bude nápomocný třeba lidem, které také čeká ortodontická léčba. Já jsem zvědavá až vše vyzkouším v praxi. Jak se říká, zuby jsou vizitkou každého člověka a je třeba jim věnovat potřebnou péči, aby byly nejen krásné, ale hlavně zdravé.











Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři