Tvářenka Rockateur a rozjasňující báze POREfessional značky Benefit

Krásný den všem💓

dneska bych Vám chtěla napsat recenzi na dva produkty, kterými je tvářenka a rozjasňující báze značky Benefit😊.



Na této tvářence se mi líbí krásná a přirozená barva😊. Její barva je taková starorůžová a na obličeji působí opravdu moc hezky a hlavně přirozeně. Dá se navrstvit, takže s ní můžete vykouzlit i výraznější líčení😊. 



Pigmentace tvářenky je naprosto skvělá! Trošičku práší, ale není to nic hrozného. Musím vyzdvihnout její výdrž, která je opravdu celodenní - drží jako přibitá! Oceňuji, že voní, protože voňavé produkty, to já můžu😊. Velmi dobře se nanáší a celkově se s ní dobře pracuje😊. Má velmi lehký shimmer, já bych ocenila klidně i větší, ale já jsem zase velká milovnice třpytek a všeho blýskavého😀.


Obal produktu je sice papírový, ale musím říct, že vydrží opravdu vše. Součástí balení je i zrcátko a štěteček, který funguje, ale já osobně ho nepoužívám, protože jsem zvyklá na svoje kosmetické štětce😊.

Tvářenka je kvůli fotce schválně aplikována v silnější vrstvě

Za mě se tato tvářenka opravdu povedla nejen svoji přirozenou barvičkou, ale také vůní, výdrží a pigmentací - jsem s ní maximálně spokojená! 😊

Od značky Benefit už jednu rozjasňující bázi mám, psala jsem o ní TADY. Mám tedy porovnání dvou rozdílných bází stejné značky. Tato rozjasňující báze v porovnání s tou druhou by měla mít navíc rozjasňující efekt😊. Báze má bezolejnaté složení. 


Barva báze je narůžovělá s pidi drobnými třpytkami. Na pleti je velmi příjemná a dochází okamžitě k minimalizaci pórů, pleť je sametově hebká a make-up vydrží déle😊.  Akorát mi přijde, že nějaké extra rozjasnění na pleti nevidím, takže po této stránce jsem docela zklamaná😔. Pokud očekáváte od báze zmatnění, minimalizaci pórů a delší výdrž make-upu, tak budete z této báze určitě nadšené, protože to plní na jedničku. Pokud ale chcete rozjasnění pleti, tak tahle báze není to pravé😞. A protože já očekávala slibované rozjasnění, tak patřím mezi zklamané a příště bych raději volila bázi o které jsem psala v minulém článku (viz výše). Ale jedno se musí nechat, ty obaly těch Benefit produktů jsou prostě boží, že?💓


Máte zkušenost s některým z těchto dvou produktů? Který Vás zaujal?😊

6 komentářů

  1. Značku Benefit mám rada ale tieto produkty som ešte neskúšala :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi velmi tvářenka, tu bych taky chtěla 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Já s Benefitem zkušenosti nemám, ale láká mě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Benefit je topka a oba produkty bych určitě moc ráda zkusila, ty máš obočí krásné, ale pro mě jsou třeba jejich věci na obočí bezkonkurenční :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba produkty mám a oba mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři